اجتماعی استان جنوب فارس

فرماندار استهبان هفته بسیج راتبریک گفت

احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان در پیامی آغاز هفته بسیج را به بسیجیان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است

بسمه تعالی

 بسیج، این شجره طیبه و میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این نهاد ارزشی و برخاسته از بطن جامعه  با قدرت و توان عظیم خودجوش خود توانسته در راه اعتلای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گامهای اساسی برداشته و مایه افتخار و سربلندی این مرز و بوم باشد.

احساس مسولیت و تعهد در برابرانقلاب، شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان،  از مهمترین و بارزترین ویژگی هر فرد بسیجی است و در این راستا بسیجیان بعد از انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف  و  وحدت همدلی  را در دفاع از میهن اسلامی  به ظهور و بروز رسانده اند.

نقش بسیج یعنی نقش ملت ایران و ارزش های نظام و حاکمیت  دینی و در حقیقت بسیج  نشان دهنده کارکرد خود ملت است که در حوزه های مختلف در مقابله و مبارزه با کرونا فعال هستند. این مجموعه بسیج اگر نبود امکان مقابله با  کرونا نبود.

اینجانب  با گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خصوص شهدای والامقام بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان غیرتمند کشور اسلامی  و همچنین بسیجیان عزیز شهرستان استهبان تبریک گفته وضمن تقدیر اززحمات همه بسیجیان در وظیفه سنگین مبارزه با کرونا  ، عزت همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر (عج) و منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) از خداوند قادر خواستارم .

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمه الله در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

استهبان در فاصله ی ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x