اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

ناصر مشایخی: همکاری مخابرات و پست بانک ضامن توسعه مخابراتی است

ناصر مشایخی سرپرست منطقه اصفهان در دیدار با افشین کلانی مدیر کل پست بانک اصفهان با اعلام این مطلب گفت: گسترش همکاری های دو مجموعه مخابرات و پست بانک قطعا می تواند در توسعه زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ناصر مشایخی در این جلسه که در  ساختمان ستاد مخابرات برگزار شد؛ ضمن خوش آمد گویی به حضار با اشاره به اهمیت نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه و پیشرفت جامعه توسعه شبکه ارتباطی و استفاده مردم از اینترنت، روز به روز در حال گسترش است .

بطوریکه این فناوری با زندگی روزانه مردم گره خورده است و هر روز به تعداد استفاده کنندگان از این تکنولوژی و فناوری جدید ارتباطی افزوده می شود.

و کانال های ارتباطی و سیستم های مخابراتی ، یکی از نیازهای ضروری همه آحاد جامعه در عصر حاضر است،  امروزه اهالی دورافتاده ترین روستاها نیز برای برآورده کردن نیازهای خود درخواست استفاده از اینترنت و زیرساختهای مخابراتی را داشته و همدلی و همکاری بیش از پیش مخابرات و پست بانک می تواند ما را در تحقق توسعه ارتباطی در راستای رضایتمندی مردم عزیز یاری کند.

افشین کلانی مدیر پست بانک استان اصفهان نیز در این دیدار صمیمی ضمن تبریک به ناصر مشایخی به جهت انتصاب به  سرپرستی مخابرات منطقه اصفهان  بر همکاری دو جانبه  پست بانک و مخابرات  در جهت گسترش  خدمت رسانی بهتر به هم استانی های عزیز تاکید کرد.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x