اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

ناصر مشایخی: ارتقاء اخلاق سازمانی یکی از مهمترین مصادیق امربه معروف در جامعه است

ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان : ارتقاء اخلاق سازمانی یکی از مهمترین مصادیق  امربه معروف در جامعه است

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در جلسه کمیته امر به معروف و نهی از منکر این مجموعه با اعلام این مطلب گفت: یکی از مصادیق فریضه امر به معروف و نهی از منکر می تواند اشاعه اخلاق اسلامی و نهی از منکرات اداری است.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ،به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ، ناصر مشایخی در این جلسه که با حضور رؤسای شورای فرهنگی، ادارات حراست و بازرسی، فرمانده بسیج و سایر اعضای شورای امر به معروف در ستاد مخابرات منطقه برگزار شد. با اشاره به لزوم احیای این فریضه الهی در جامعه  طبق آموزههای دینی ما، امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه بسیار مهم‌اند که بعنوان یک وظیفه همگانی مطرح هستند و هرکس در هر جایگاهی باید این وظیفه را با رعایت شرایط و به نحو شایسته به انجام برساند.

حجت الاسلام محمد کیانی رئیس شورای فرهنگی مخابرات منطقه اصفهان نیز با تشریح راه های احیای این فریضه الهی  انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نتایج بی شمار و مثبت فردی و اجتماعی در جامعه خواهد داشت و برای احیاء و اشاعه آن در مخابرات در درجه اول باید مصادیق معروف و منکر را در محیط سازمان شناسایی کرد.

در این جلسه پیشنهاد شد جلساتی آموزشی به صورت ماهانه با موضوعیت اخلاق سازمانی در مجموعه مخابرات به صورت حضوری و مجازی برگزار شود که ان شاالله در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

 در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، مهمترین مصادیق امربه معروف در مخابرات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دستور جلسه بعدی این کمیته راهکارهای عملیاتی برای ترویج این معروفات در سازمان قرار گیرد.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x