اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

اعتراف ترامپ در آغاز رای گیری انتخابات در شکست و به زانو درآمدن بایدن در برابر دموکرات‌

اعتراف ترامپ به زانو درآمدن در برابر دموکرات‌ها

اعتراف ترامپ در آغاز رای گیری انتخابات در شکست و به زانو درآمدن در برابر بایدن دموکرات‌

رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه اعتراف کرد که توافق با برخی از دموکرات ها بسیار سخت تر از کنار آمدن با رهبران روسیه، کره شمالی و چین است.

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری احوال نیوز ، از خبرگزاری برنا به گزارش واشنگتن پست، دونالد ترامپ با آغاز روند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به فاکس نیوز گفت: فکر می کنم فرصت خوبی برای پیروزی در انتخابات داشته باشم اما احتمال شکست در مقابل رقیب دموکرات را نیز رد نکرد.

ترامپ در توضیح چهار ساله مدت ریاست جمهوری خود از عملکرد مقامات دموکرات مانند نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان، چارلز شومر رهبر اقلیت مجلس سنا، آدام شیف نماینده دموکرات کالیفرنیا انتقاد کرد و آنان افراد وحشتناک خواند.

بر اساس این گزارش ،‌ تمام مقام های  دموکراتی که ترامپ از آنان به بدی بسیار یاد کرد از جمله شخصیت هایی هستند که نقش بسزایی در روند استیضاح ترامپ در سال گذشته داشتند.

رییس جمهوری آمریکا افزود: ما با افراد وحشتناکی مانند شیف حیله گر، نانسی دیوانه و شومر گریه کن برخورد داشته ایم.

ترامپ تاکید کرد که شما با افرادی برخورد می کنید که بسیار فریبنده هستند.

ترامپ در دسامبر (دی ماه) ۲۰۱۹ با دو اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «اخلال در کار کنگره» با اکثریت آرا در مجلس نمایندگان استیضاح شد، اما سنا با اکثریت جمهوریخواه پس از ۱۲ روز برگزاری جلسات دادگاه، او را از این اتهامات تبرئه کرد.

با این حال، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد ترامپ برای همیشه تاریخ جزو رییسان جمهوری استیضاح شده آمریکا خواهد بود که به خاطر تضعیف امنیت ملی استیضاح شد.

روند استیضاح ترامپ با اطلاعاتی که از یک فرد افشاگر به مجلس نمایندگان رسید، کلید خورد. 

این افشاگر که هیچ‌گاه نام وی مطرح نشد و حتی جان رابرتز رییس دیوان عالی آمریکا که ریاست محکمه ترامپ را برعهده دارد هم اجازه قرائت سوال در این باره را نداد، اطلاعاتی را برملا کرد که نشان می‌داد ترامپ از طریق وکیل شخصی خود رودی جولیانی، به ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری جدید اوکراین فشار وارد کرده است تا برای کمک به انتخاب دوباره  خود، علیه هانتر بایدن فرزند جو بایدن رقیب انتخاباتی خود تحقیق کند. 

این ماجرا به “اوکراین گیت” شهرت یافت و پس از بررسی و احضار برخی از شاهدان، مجلس نمایندگان با اکثریت آرا ترامپ را به “سوء استفاده از قدرت” و “اخلال در کار کنگره” متهم ساخت. 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x