اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

اطلاعیه مهم نیروی انتظامی ممنوعیت آمد و شد در کلان شهر اصفهان /جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

اطلاعیه

ممنوعیت آمد و شد در کلان شهر اصفهان /جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورود و خروج خودروها با پلاک غیر بومی به کلان شهر اصفهان و خروج از این شهر از روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه تا جمعه ۱۶ آبان ماه سال جاری ممنوع است.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ورود خودرو ها با پلاک غیر بومی به داخل کلان شهر اصفهان و همچنین خروج خودروها ممنوع شد.

وی افزود: این طرح از ساعت ۱۲۰۰ روز دوشنبه مورخه ۱۲ آبان ماه تا پایان ساعت ۲۴۰۰ شب جمعه ۱۶ آبان ماه با قاطعیت تمام اجرایی می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: این طرح شامل وسایل نقلیه عمومی مسافربری و حمل بار نمی شود و این خودروها می توانند تردد کنند .

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه اجرای اینگونه طرح ها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و پلیس مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا را اجرایی می کند گفت: ازشهروندان فهیم و با فرهنگ اصفهانی تقاضا می شود همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و از تردد های غیر ضروری اکیدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پلیس تمایلی به اعمال جریمه ندارد؛ اما جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگانی است که مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت نکنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x