اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

تا الان بایدن سقوط کرد

تا الان بایدن سقوط کرد

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از ایرنا نظرسنجی‌های انتخاباتی اگرچه همچنان در سطح ملی جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا را پیشتاز نشان می‌دهند اما میانگین نظرسنجی‌های روز جمعه از اندکی کاهش برای بایدن برخوردار شدند.

در حالی که روزهای گذشته متوسط برتری بایدن در سراسر کشور ۹.۲ درصد بود اما این رقم در روز جمعه و چهار روز مانده به پایان یا موعد رسمی انتخابات (۱۳ آبان) به ۸.۸ درصد رسید.

بر این اساس، بایدن با ۵۲.۱ درصد و ترامپ با ۴۳.۲ درصد در نظرسنجی‌ها ظاهر شده‌اند. به این ترتیب شانس بایدن همچنان بالاتر از ترامپ نشان داده می‌شود.

این وضعیت در ایالت‌های رقابتی به این شرح است:

در آریزونا درصد حامیان بایدن از ۵۲ درصد روز گذشته به متوسط ۴۸.۷ درصد رسیده و موافقان ترامپ هم از ۴۴ درصد روز گذشته به ۴۵.۶ در امروز رسیده‌اند.

نظرسنجی‌های روز گذشته، وضعیت بایدن را در فلوریدا بین یک تا ۶ امتیاز مثبت نشان می‌دادند و برای ترامپ هم در یک نظرسنجی ۲ امتیاز مثبت در نظر گرفته شده بود که این وضعیت امروز به ۲ تا ۷ امتیاز برای بایدن و ۳ تا ۴ امتیاز برای ترامپ تغییر یافت

میانگین موافقان بایدن در این ایالت ۴۸.۸ درصد و موافقان ترامپ هم به رقم ۴۶.۵ رسیده‌اند که نشان از برتری ۲.۳ درصدی بایدن دارد.

در جورجیا بایدن در روز گذشته ۴۸ تا ۵۲ درصد آرای شرکت‌کنندگان نظرسنجی را به خود اختصاص داده بود و سهم ترامپ هم ۴۴ تا ۴۸ درصد بیان شده است. این وضعیت برای امروز با اندکی تغییر برای بایدن به ۴۸.۴ و برای ترامپ به ۴۶.۸ رسید.

بایدن روز گذشته در میشیگان بین ۸ تا ۹ امتیاز از ترامپ برتری داشت که این رقم برای امروز به ۷ تا ۱۹ امتیاز رسید و ترامپ هم توانست در یک نظرسنجی سه امتیاز پیش بیفتد.

به این ترتیب متوسط امتیاز نامزد دموکرات در این ایالت در روز جمعه ۵۱.۴ درصد و برای نامزد جمهوریخواه هم ۴۲.۶ درصد ثبت شد.

در مینه‌سوتا بایدن در روز پنج‌شنبه ۱۱ تا ۱۳ امتیاز جلوتر بود که این رقم در روز جمعه به سه امتیاز رسید. اما متوسط نظرسنجی‌ها برای این نامزد ریاست جمهوری آمریکا ۵۰.۲ درصد برتری از رقیب ۴۲.۲ درصدی او نشان می‌دهند.

شرایط در کارولینای شمالی در روز گذشته برای پیشتازی بایدن یک تا هشت امتیاز را مطرح می‌کرد اما در روز جمعه رقابت بیش از گذشته در این ایالت تنگاتنگ شده بود به گونه‌ای که متوسط برتری بایدن به ۲.۳ درصد رسید.

بر این اساس بایدن با ۴۹.۱ درصد در برابر ترامپ با ۴۶.۸ درصد در این ایالت پیشتاز است.

پنسیلوانیا هم شاهد پیشتازی بایدن با ۴۴ تا ۵۳ درصد در مقابل ۳۹ تا ۴۶ درصدی ترامپ بود اما روز جمعه متوسط نظرسنجی‌ها گویای برتری بایدن با ۵۰.۲ در برابر ترامپ با ۴۵.۱ درصد بودند.

وضعیت در ایالت همیشه قرمز تگزاس هم دوشادوش به پیش می‌رود و بایدن توانسته است در برخی نظرسنجی‌ها از ترامپ پیشی گیرد هرچند که متوسط داده‌های به دست آمده برای ترامپ ۴۸.۱ درصد در برابر بایدن با ۴۶.۹ درصد را نشان می‌دهند.

در ویسکانسین که روز گذشته بایدن با ۱۲ تا ۱۳ امتیاز جلوتر از ترامپ بود در روز جمعه با ۹ درصد برتری به کار خود ادامه داد. متوسط امتیازهای بایدن در این ایالت ۵۱.۸ درصد و برای ترامپ هم ۴۳.۴ درصد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x