اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی صوت فرهنگ و هنر فیلم ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دبیرکل جبهه ایستادگی؛آقای نمکی! ۴ ماه پیش هم هشدار دادم، اما توجهی نشد.از این ۹ ماه عبرت بگیرید متاسفانه تاکنون به اندازه بیش از ۳۰۰ هواپیما کشته داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز در نشست روز سه شنبه گذشته اعضای کمسیون بهداشت و رئیس دیوان محاسبات و وزیر بهداشت :

عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب جبهه ایستادگی ایران اسلامی در این نشست خطاب به وزیر بهداشت، گفت: آقای نمکی! ۴ ماه پیش که صوت آن هم موجود است ضمن تکریم شما و نظام سلامت هشدار پاییز و زمستان سخت را دادم اما توجهی نشد بهتر است  از این  ۹ ماه عبرت بگیرید متاسفانه تاکنون بیش از  ۳۰۰ هواپیما کشته داده‌ایم. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: همان روز همین صحبت‌ها را کردید و حتی مثال‌های شما هم تغییری نکرده است امروز بعد از ۴ ماه از آن نشست و ۹ ماه از شروع کرونا ، انتظار برنامه داریم؛ توضیح دهید که چرا شاخص‌های  ما در مدیریت بیماری با سایر کشور های جهان فاصله دارد؟ باید آنالیز کنید و با برنامه پیش بروید.

وی ادامه داد: چرا رئیس ستاد کرونا از اختیارات بالایی که دادستان محترم برای قاطعیت در تصمیم گیری برای مدیریت کرونا داده تاکنون استفاده نکرده است؟چرا امروز رئیس شورای شهر تهران باید بگوید که حرف من را تنها بهشت زهرا گوش می‌دهد اما مابقی  خیر؛ استانداری، شهرداری، شورای شهر و روسای دانشگاه همگی نظرشان این است که تهران باید دو هفته قرنطینه کامل و تعطیل شود ولی جرات نمی‌کنند به شما بگویند .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم یادآور شد: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند قرارگاهی، معنیش این نیست که هفته ای یک جلسه داشته باشید بلکه قرارگاهی به معنای جنگ است و جنگ هم ۲۴ ساعته است؛ در مورد هوشمند‌سازی استفاده از نرم افزار، بیماریابی فعال که با بهره گیری از مخابرات، همراه اول و سایر اپراتورها می شد بسیاری از موضوعات را کنترل کرد چه اقدامی انجام شد؟بسیج، نیروهای مسلح ، قرارگاه امام رضا و … تمام قد اعلام آمادگی کردند و در خدمت شماست؛ انتظار این بود که تجزیه تحلیل علمی این چند ماه انجام و عمل می‌شد و امروز بر اساس آن گزارش عملکرد می‌دادید؛ ما به شما کمک خواهیم کرد و این وظیفه ما است مگر در موضوع ارز کمک نکردیم.

روح الامینی افزود: اکنون انتظار ما گفتن نکرده‌هایی است که باید انجام و کارهایی است که نباید انجام شود و اختیاراتی است که استفاده کردید یا نکردید ؛ این چه وضع سازماندهی است که رئیس مجلس بیاید التماس کند که رئیس کمیسیون بهداشت، مرتبط ترین فرد با موضوع و نماینده کمیسون اجتماعی در جلسات شرکت کند و از این افراد برای کمک دعوت نشود و شما هم دم برنیاورید؛ چرا از ظرفیت ها استفاده نمی‌کنید ؟ تشکر و تکریم و تعارف سرجای خودش اما بر اساس این وضعیت باید هوشیار باشیم که یک ‌پله جلو برویم و نمی‌خواهیم که در گذشته بمانیم؛ من اقتداری  در تصمیم و اجرا و عبرت‌آموزی  از بایدها و نبایدها و همچنین برنامه‌ای برای آینده نمی‌بینم و اینها نگران کننده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x