اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات اصفهان :مراکز پاسخگویی مخابرات با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول به کار است

بازدید ناصر مشایخی سرپرست مخابرات اصفهان مرکز پاسخگویی شهید خرازی

ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات اصفهان :مراکز پاسخگویی مخابرات با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول به کار است

ناصر مشایخی ، سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی شهید خرازی با اعلام این مطلب با وجود فعالیت درگاه های مراکز پاسخگویی مشترکین و با رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه ما استفاده مشترکین از خدمات غیر حضوری مخابرات است.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ،  به نقل از شرکت مخابرات اصفهان 

  ناصر مشایخی در این بازدید با  تاکید بر استفاده مشترکین از درگاه های غیر حضوری مخابرات  که از ابتدا باتوجه به شرایط موجود در کشور و به تبع آن افزایش حجم استفاده از خدمات و سرویس های مخابراتی،  همکاران ما در راستای کاهش مراجعات حضوری اقدام به افزایش کمی و کیفی درگاه های غیر حضوری نمودند و در عین حال مراکز پاسخگویی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز بوده اند.

و تمام همت ما بر کاهش مدت زمان مراجعات حضوری و تسریع در پاسخگویی در مراکز پاسخگویی معطوف شده که در حال حاضر با تامین زیرساختهای لازم در حال اجراست.

 سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید  از قسمت پاسخگویی به  امور مشتریان مرکز تلفن شهید خرازی اصفهان و قسمت های مختلف آن بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز قرار گرفت.

رویا مردانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x