اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی در اصفهان/ انهدام ۶۷ باند قاچاقچی افیونی توسط پلیس اصفهان

امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی در اصفهان/ انهدام ۶۷ باند قاچاقچی افیونی توسط پلیس اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی غیر قابل استحصال دارویی خبر داد و گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ تن مواد افیونی در استان اصفهان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در حاشیه امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی اظهار داشت:در این مراسم که همزمان با پنجمین روز هفته ناجا انجام شد ۱۸ هزار کیلو انواع مواد افیونی غیر قابل استحصال دارویی امحاء و در آتش سوختند .

وی افزود: ماموران انتظامی استان اصفهان طی ۷ ماهه ابتدای امسال موفق شدند ۳۴ تن انواع مواد افیونی را که قاچاقچیان قصد داشتند از محورهای مواصلاتی این استان عبور دهند کشف کنند.

سرهنگ هاشمی فر ادامه داد: با یاری خدای متعال و تلاش ماموران خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر ماموران انتظامی ۶۷ باند مخوف و پیچیده قاچاقچی افیونی شناسایی و منهدم شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۸۰۰ خودروی سبک وسنگین طی ۷ ماهه اول سال جاری که قاچاقچیان با آنها مواد افیونی جابجا می کردند بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده اند و پلیس اصفهان طی چند ساله اخیر در این مسیر ۳ شهید تقدیم کرده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هر چند مواد مخدر یک بلای خانمان سوز است و گریبانگیر جوانان زیادی می شود اما خانواده ها بدانند با یاری خدای متعال ، حمایت خانواده از معتادان به مواد و اراده قوی خودشان می توانند فرزندان خود را که گرفتار این دام شده اند نجات دهند و به زندگی عادی برگردانند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر فر تاکید کرد: استان اصفهان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور و شرق به غرب کشور است و بسیاری از سوداگران مرگ و دیگر قاچاقچیان از محورهای مواصلاتی این استان عبور می کنند که لازم است این افراد بدانند پلیس اصفهان قاطع و مصمم ایستاده و هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x