اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر: کشف ۳ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر: کشف ۳ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان در خمینی شهر

کشف ۳ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان در خمینی شهر

پایگاه خبری احوال نیوز * فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، از انهدام یک باند ۳ نفره سرقت اموال از منازل، مغازه ها و کارگاه های خصوصی شهروندان و کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” غلامرضا براتی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از منازل، مغازه و کارگاه های خصوصی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و تحقیقات گسترده رد پای یک باند ۳ نفره سارقان سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و پس از شناسایی مخفیگاه ۲نفر از این سارقان، طی یک عملیات ضربتی و هوشمندانه با هماهنگی مقام قضائی این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاربه کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی و تعداد زیادی اقلام و اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان گفت: ارزش اموال مکشوفه در این عملیات براساس اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان مخفیگاه نفر سوم این باند در یکی از شهرهای استان البرز شناسایی و ماموران طی نیابت قضائی به محل اعزام و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه تا کنون ارتکاب ۷ فقره سرقت توسط متهمان کشف شده گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x