اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان تقدیر کرد

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان تقدیر کرد

 محمد علی دهقان معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی با اهدای تقدیر نامه ای از تلاشهای سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در راستای راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار قدردانی کرد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات  اصفهان

در لوح تقدیر اهدایی از طرف محمد علی دهقان دهنوی خطاب به ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای مشایخی مدیر محترم مخابرات منطقه اصفهان

راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار، یک گام از مجموعه اقداماتی است که در این وزارت برنامه‌ریزی شده‌است و به یاری خداوند متعال با اجرای آن‌ها سهولت فضای کسب‌وکار در کشور به سطحی شایسته ی نام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد رسید.

 به ثمر نشستن تلاش‌های جنابعالی و همکاران در شرکت مخابرات منطقه اصفهان و مسئولین سایر دستگاههای ذیربط برای راه‌اندازی « پنجره واحد شروع کسب و کار» گام مهمی بود که متوسط زمان لازم برای انجام الزامات قانونی شروع کسب‌وکار در ایران را از ۷۲/۵ روز به ۳ روز کاهش داد.

 استقبال و قدردانی رئیس محترم اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران و انتقال آن به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،عنایت و تقدیر ایشان از این مقام شایسته را دنبال داشت.

 لذا ضروری دانستم  مراتب تقدیر و سپاس خود را از  جنابعالی ابراز داشته و برای شما در مسیر این خدمت، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

 محمدعلی دهقان دهنوی

رویا مردانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x