اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

علیرضا نصر رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: اگر در زمینه در گذشت آتش نشان عزیزالله اکبری قصور و کوتاهی صورت گرفته حتما باید برخورد شود.

علیرضا نصر رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: اگر در زمینه در گذشت آتش نشان عزیزالله اکبری قصور و کوتاهی صورت گرفته حتما باید برخورد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید به فضای سبز اصفهان توجه ویژه‌ای صورت گیرد، چمنهای موجود باید ترمیم شود، البته باید توجه داشت که طی سال‌های اخیر توسعه فضای سبز عمودی در دستور کار بوده اما فضای سبز افقی نیز نیازمند توجه است و باید این موضوع را جدی بگیریم.

 پایگاه خبری احوال نیوز ، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت امامین شهیدین امام حسن مجتبی و امام رضا (علیه السلام) اظهار کرد:

پیامبر اکرم (صل الله و علیه واله) بر دو ثقل اکبر و امانت وزین به امت سفارش می‌کنند که یکی قرآن و دیگری عترت است از این رو همه مسئولان باید این دو سفارش را مورد توجه قرار داده و با تمسک به قرآن و اهل البیت رسالت و ماموریت خود را بهتر از گذشته دنبال کنند.

وی ادامه داد: درگذشت استاد آواز ایران محمدرضا شجریان را تسلیت عرض می کنم و برای ایشان از خداوند غفران الهی خواستارم.

وی همچنین ضمن تسلیت درگذشت آتش نشان عزیزالله اکبری ادامه داد: در این زمینه درخواست می‌شود هر چه زودتر نتایج بررسی علت مرگ این آتش نشان اعلام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر قصور و کوتاهی صورت گرفته حتما باید برخورد شود تا درس عبرتی باشد برای آینده و باید استانداردسازی عملیات و آموزش‌های آتش نشانی باید در حداکثر ممکن باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار هکتار فضای سبز در شهر اصفهان وجود دارد، افزود: از این میزان متولی سه هزار و ۷۰۰ هکتار شهرداری و مابقی فضای سبز این شهر متولیان مختلفی دارد.

نصراصفهانی فضای سبز شهر اصفهان را برند این شهر اعلام کرد و ادامه داد: از این روباید به این بخش توجه ویژه‌ای صورت گیرد، چمنهای موجود باید ترمیم شود، البته باید توجه داشت که طی سال‌های اخیر توسعه فضای سبز عمودی در دستور کار بوده اما فضای سبز افقی نیز نیازمند توجه است و باید این موضوع را جدی بگیریم.

وی همچنین به لزوم آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی منارجنبان اشاره کرد و گفت: احتمال دارد هنگام گودبرداری این پروژه و وضعیت موجود در این پروژه برای شهروندان خطر ایجاد شود پس ضروری است هرچه زودتر عملیات اجرایی این پروژه بزرگ نیز انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بزرگداشت روز حافظ و روز نابینایان گفت: در تلاش هستیم تا در شهر اصفهان شاهد بهبود کیفیت زندگی روشندلان باشیم.

نصر اصفهانی همچنین به روز ملی پارالمپیک اشاره کرد و گفت: معلولان ایران همواره در میادین جهانی خوش درخشیده‌اند و با اراده قوی در میادین جهانی حاضر شده‌اند و این افراد سرافرازی کشور را رقم زده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این سنت حسنه همیشه در تاریخ وجود داشته و دین اسلام بر روی آن صحه گذاشته است و ما از حسنات آن در کل کشور بهره می‌بریم.

فهیمه کریمی

عکاس: فهیمه کریمی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x