اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

آیت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری: برقراری امنیت پایدار نیازمند روحیه انقلابی گری است

آیت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری: برقراری امنیت پایدار نیازمند روحیه انقلابی گری است

برقراری امنیت پایدار نیازمند روحیه انقلابی گری است/ لزوم هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور

پایگاه خبری احوال نیوز ، عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روحیه انقلابی در همه دستگاه ها و ارگان ها، برقراری امنیت پایدار و مقتدرانه در کشور را نیازمند روحیه انقلابی گری بین نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد.

آیت الله “سید ابوالحسن مهدوی” در حاشیه همایش فدائیان ولایت ۳ که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: امروز همه ما یک وظیفه سنگین برعهده داریم و آن حفظ امنیت کشور است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن مجید که خداوند در آن خطاب به مسلمانان می فرماید :«در برابر مشکلات سست و محزون نشوید و در برابر مصیبت ها یاس و نا امیدی به خود راه ندهید.»، گفت: آن چیزی که ترس را از ما می گیرد و باعث پیشرفت و توسعه و برون رفت از مشکلات می شود داشتن روحیه انقلابی گری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه، برقراری امنیت پایدار در کشور را نیازمند روحیه انقلابی گری در بین نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری بارها این موضوع را به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت، نیروهای مسلح و همه دستگاه ها و ارگان ها تاکید کردند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب «هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد که قابل رفع نباشد»، افزود: امروز شاید به لحاظ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی با مشکلاتی مواجه هستیم اما یقیناً با روحیه انقلابی می توانیم این مشکلات را رفع کنیم و دشمن را در نقشه هایش مایوس سازیم.

وی ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان اصفهان که در برگزاری نشست هماهنگی بین نیروهای مسلح استان پیش قدم شده است، اظهار داشت: در نظام اسلامی ما نیروهای مسلح همه یک هدف را دنبال می کنند و آن حفاظت از امنیت و آرامش کشور است و امیدوارم با این اتحاد و هماهنگی که وجود دارد ماموریت های خود را به خوبی دنبال کرده و رو به جلو پیش بروند.

آیت الله مهدوی بر لزوم هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور تاکید و گفت: وقتی می بینیم که برای امنیت و اقتدار کشور سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به یکدیگر کمک می کنند و برای ایجاد امنیت با هم هماهنگ می شوند این موضوع هم باعث دلگرمی مردم و دلسوزان نظام و هم باعث یاس و ناامیدی در بین دشمنان می شود چرا که دشمنان همیشه دنبال این هستند که بین نیروهای نظامی و انتظامی ما اختلاف انداخته و با این حربه بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

وی افزود: نظام ما یک نظام مردمی است و معنی آن این است که این خود مردم هستند که هم از سپاه و هم از ارتش و هم از نیروی انتظامی حمایت می کنند به خصوص اینکه خود مردم روحیه بسیجی دارند و آنها بودند که به عنوان بسیجی در دوران دفاع مقدس به جبهه ها رفتند و اصل جنگ را آنها به پیش بردند و در نهایت هم به پیروزی رساندند.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در کنار اقتدار باید مردمی بودن و روحیه خدمت به مردم هم در وجودشان کاملاً مشهود باشد، تصریح کرد: امیدوارم این عزیزانی که امروز در خدمت ولی فقیه زمان خود خدمت می کنند با همین روحیه خود را برای خدمت کردن در حضور حجت الهی نیز آماده کنند و بتوانند ان شاء الله در آن زمان امنیت حکومت جهانی امام زمان(عج) را برقرار کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x