اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان : بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان

ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان: بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان

بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰  مخابرات اصفهان

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید سرزده شب گذشته از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ با اعلام این خبر گفت :

با توجه به اهمیت مولفه پاسخگویی در افزایش رضایتمندی مشتریان ، با پیگیری های مجدانه، ساز و کار  پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از شرکت مخابرات اصفهان

ناصر مشایخی در حاشیه بازدید میدانی از مرکز پاسخگویی اینترنت  ۲۰۲۰  با تاکید بر استانداردسازی کلیه امور مربوط به این مراکز در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه  از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مراکز پاسخگویی است که ثمره آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود. و تلاش همت  مجموعه مخابرات از ابتدا تاکنون بر کاهش دغدغه و مشکلات مشتریان بوده و امیدواریم با انجام تغییرات اصولی در آینده نزدیک شاهد تحقق واقعی شعار “ارتباطی فراگیر ” برای کلیه هم استانی ها باشیم.

 سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن نظارت بر نحوه ‌پاسخگویی به مشتریان با همکاران حاضر دیدار و گفتگو کرد و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر نمود.

رویا مردانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x