آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بهداشت بوشهر تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان ورزشی یزد

اتفاقات عجیب در استانه انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

اتفاقات عجیب در استانه انتخابات فدراسیون بدنسازی http://Www.ahvalnews.ir

اتفاقات عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون بدنسازی

با اینکه اهالی پرورش اندام در انتظار برگزاری انتخابات هستند، برخی حاشیه ها توجه اعضای مجمع را به خود جلب کرده است. 

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از “ورزش سه”، در شرایطی که مراحل تایید مدارک مدیریتی کاندیدای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به پایان رسیده، حالا اهالی این رشته در انتظار اعلام نام کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای برگزاری انتخابات هستند. 


این روزها اما اتفاقات عجیبی هم در میان کاندیدایی که برای انتخابات فعالیت می کنند، رخ می دهد. از آنجایی که بحث بازنشستگی پورعلی فرد حتی قبل از کنار رفتن او مطرح شده بود، به نظر می رسد رایزنی های لازم با هیات های استانی انجام شده و خیلی از اعضای مجمع تصمیم خود را برای نامی که قرار است در برگه رای بنویسند، گرفته اند. به همین خاطر در روزهای اخیر برخی از کاندیداها وقتی به استان های مختلف برای رایزنی سفر کرده اند، با جواب رد روسای هیات ها مواجه شدند که حتی برخی از آن ها حاضر نبودند کاندیداهای جدید را به حضور بپذیرند.


این اتفاقات در حالی رخ داده که یکی از کاندیدا خودش را گزینه وزارت ورزش معرفی می کند و از این طریق در پی رای جمع کردن برای انتخابات است؛ اما گویا ترفند این فرد که سابقه ورزشی چندانی هم ندارد، جواب نداده است. 


از سوی دیگر یکی از کاندیدا وعده های عجیبی را در صفحه اینستاگرامی خود مطرح می کند که آخرین آن ها راه اندازی کمیته حرفه ای در فدراسیون بدنسازی بوده است. بارها در فدراسیون های مختلف این بحث مطرح شده که ورزشکاران حرفه ای به هیچ وجه نمی توانند تحت پوشش فدراسیون های ایرانی قرار بگیرند چون این فدراسیون ها آماتور هستند و حق هزینه در ورزش حرفه ای را ندارند. این اتفاق قبلا برای نفراتی همچون حسین وفایی در اسنوکر و احسان روزبهانی در بوکس هم رخ داده بود. باید به این نکته هم توجه داشت که در ورزش حرفه ای دوپینگ مجاز است؛ در حالی که در ورزش آماتور تلاش زیادی برای جلوگیری از رخ دادن دوپینگ انجام می شود. 
به هر حال اهالی بدنسازی و پرورش اندام که قبل از اعلام زمان نام نویسی از نامزدهای ریاست قصد داشتند نامه ای را برای وزیر ارسال کنند و خواستار برگزاری هر چه سریعتر انتخابات شوند، معتقدند برای به جریان افتادن برنامه های این رشته باید در اولین فرصت انتخابات برگزار شود؛ اتفاقی که می تواند در مهرماه بیفتد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x