اجتماعی استان جنوب فارس

فرماندار استهبان: بانک ها در مسیر اشتغال زایی اهتمام بیشتری ورزند

احمدرضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان در جلسه هماهنگی روسای بانک های شهرستان گفت: از بانک ها انتظار داریم در مسیر اشتغال زایی همکاری بیشتری به خرج دهند چرا که موضوع اشتغال یک مبحث بنیادین است..

به گزارش دریافتی از روابط عمومی فرمانداری شهرستان استهبان؛  کمالی سروستانی فرماندار در این جلسه گفت: بانک ها براساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر با متقاضیان مشاغل خانگی معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه همکاری کنند.

جلسه هماهنگی روسای بانکهای شهرستان، پیرامون اعطای تسهیلات اشتغالزایی باحضور فرماندار و رؤسای صنعت،معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی ،کار و امور اجتمایی و کلیه بانک ها سه شنبه در محل  فرمانداری استهبان برگزار شد.

وی بر پیگیری مسئولان اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات اشتغال زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش کنند تا اعتبارات اعلام شده بطور کامل جذب شود.

کمالی سروستانی با قدردانی از تلاش کارکنان بانکها در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: بدون شک در این برهه از زمان و با توجه به وضعیت موجود اقتصادی نقش بانک ها در کشور بسیار چشمگیر و حساس است.

 او همچنین خواستار تسهیل در ضمانت های بانکی، شفاف سازی در اطلاع رسانی، پیگیری وصول مطالبات و تسهیل در پرداخت وام قرض الحسنه با اقشار مختف مردم شد.

فرماندار استهبان در پایان  بیان داشت: بانک های عامل نهایت همکاری را با دارندگان پرونده های اشتغالزایی انجام دهند. دلایل مخالفت با پرداخت مستند به متقاضی اعلام شود.

استهبان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x