اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

به مناسبت روز تعاون سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان مخابرات دیدار کرد

به مناسبت روز تعاون سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان مخابرات دیدار کرد.

به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون صورت گرفت؛دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان مخابرات .

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان همزمان با هفته تعاون با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان این مجموعه  دیدار و از نزدیک در جریان روند فعالیتهای آن قرار گرفت.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شرکت مخابرات اصفهان ناصر مشایخی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته تعاون با اشاره به نقش مهم شرکت های تعاونی در  تسهیل امر تامین مایحتاج کارکنان  گفت : تعاونی ها تاکنون توانسته اند با عزم راسخ در جهت بستر سازی برای تسریع در رشد اقتصادی کشور از طریق تجمیع سرمایه های کوچک درفعالیتهای مختلف  از جمله تامین مایحتاج مصرفی سبد خانوار نقش موثری ایفا کنند.

وی با پیشنهاد قبول تعهد شرکت مخابرات برای عضویت کارکنان شرکتی در تعاونی مصرف افزود : امیدواریم با مذاکره و برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد استفاده کلیه کارکنان از جمله رسمی قراردادی و شرکتی از خدمات شرکت تعاونی مصرف باشیم. در ادامه تنی چند از اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان مخابرات منطقه اصفهان گزارشی از وضعیت شرکت تعاونی و مسائل و مشکلات پیش روی خود ارائه کردند.

لازم به یادآوری است است : در تقویم رسمی کشور، ۱۳  لغایت ۱۹ شهریور ماه به نام هفته تعاون نامگذاری شده است.

رویا مردانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x