اجتماعی استان اصفهان اقتصادی جنوب دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

همایش نابودی اسرایئل

همایش نابودی اسرائیل | تاکید رهبران جریان مقاومت بر مقابله با خیانت امارات و بحرین
نابودی اسرائیل http://Www.ahvalnews.ir

نمایندگان جریان مقاومت در هفتمین همایش «نابودی اسرائیل» بر مقابله و اتحاد بیشتر کشورهای اسلامی برای مقابله با خیانت امارات و بحرین تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی جبهه جهانی شباب المقاومت، هفتمین همایش جبهه جهانی شباب المقاومت با عنوان «بررسی راهکارهای نابودی اسراِِئیل» با پیام تصویری شیخ نعیم قاسم جانشین، دبیرکل حزب الله و سخنرانی آیت الله کعبی، عضو جامعه مدرسین، آیت الله معتوق، از علمای برجسته کویت، اکبری، معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی، حجت الاسلام دقاق از علمای برجسته بحرین، خالد قدومی، نماینده حماس فلسطین و آیت الله اراکی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در قم برگزار شد.

بیانیه جبهه جهانی شباب المقاومت

حجت الاسلام پورهواشمی، دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومت، با قرائت بیانیه این جبهه تاکید کرد که جوانان مقاومت به علنی شدن رابطه امارت و بحرین با رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع داده حکام این کشورها روی خوش نخواهند دید.

شیخ نعیم قاسم: اقدام امارت و بحرین خیانتی بزرگ ست

شیخ نعیم قاسم نیز در پیام تصویری خود با محکوم کردن اقدام امارات و بحرین تصریح کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ضرر فلسطین است و این اقدام برگ برنده برای اسرائیل است و از آن برای فشار بیشتر به ملت فلسطین استفاده می‌کند؛ اعتقاد داریم ملت فلسطین تنها تصمیم‌گیرنده است و هیچ‌کسی نمی‌تواند به جای آنها تصمیم بگیرد.

آیت الله کعبی: وحدت اسلامی توطئه آمریکا و اسرائیل را خنثی می کند

آیت الله کعبی، عضو جامعه مدرسین، در همایش گفت: راه خنثی کردن توطئه های آمریکا و اسرائیل مقابله با تحریف حقایق و تلاش برای وحدت و اجماع ملت های اسلامی است، ایمان به قدرت خدا و تقویت عزم و اراده امت اسلامی و زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت از جمله راهکارهای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

شیخ حسین المعتوق: آمریکا مصادق طاغوت و ایران مصداق مقاومت است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین المعتوق، دبیرکل جریان همبستگی اسلامی، که سخنران دیگر این همایش بود، تصریح کرد: امروز آمریکا و دولت‌های استکباری و دنباله‌روهای آنها مصادیق طاغوت هستند و ما باید با آن ها مقابله کنیم؛ محور مقاومت باید روحیه مقاومت را حفظ کرده و پروژه مقاومت را قوت ببخشد.

شیخ عبدالله دقاق، نماینده شیخ عیسی قاسم، در ایران نیز در این همایش با تاکید بر اینکه “عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت بسیار بزرگی است” بیان کرد: تنها راه آزادسازی فلسطین مقاومت است، باید با توکل بر خدا و ایمان به خداوند رژیم صهیونیستی را نابود کنیم.

اکبری: روابط امارات و بحرین عادی بود؛ حالا علنی شده است

حسین اکبری، معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، به عنوان سخنران دیگر همایش شباب المقاومت گفت که روابط امارت و بحرین از پیش عادی بود اما اکنون برای استفاده و بهره برداری های سیاسی آنرا علنی کرده اند اما این مهم کمکی به نجات رژیم صهیونیستی نخواهد کرد و قطعا اسرائیل در مسیر نابودی قرار دارد.

آیت الله اراکی: امارات و بحرین، جبهه مقاومت را متحدتر میکند

 بر اساس این گزارش، آیت الله اراکی، دبیرکل سابق مجمع تقریب مذاهب، در همایش با اشاره به علنی شدن روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، گفت: امروز مقاومت در برابر اسرائیل بیش از هر زمان دیگری واجب است؛ عادی سازی روابط امارات با اسرائیل باید موجب امید جبهه مقاومت شود، یکی از دلایل تاخیر پیروزی در جبهه مقاومت، اختلاط معاندین با این جبهه است.

نماینده حماس: باید در مقابل اسرائیل یکپارچه عمل کنیم

در ادامه، خالد قدومی، نماینده حماس، نیز بر توجه به راهبرد مقاومت برای دفاع از فلسطین تاکید کرد و گفت: ستون مقاومت سلاح ان است، مقاومت مسلحانه تنها راه آزادی است من کاملا صریح می گویم.دشمن ما و راه ما یکی است. دشمن ماه رژیم صهیونیستی است. باید فرقه گرایی را رها کنیم و یکپارچه دربرابر اسراییل بایستیم. 

در پایان این همایش که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، حاضرین با سردادن شعار “الموت لاسرائیل” و “الموت لامریکا” بر پایبندی جریان مقاومت به آزادی قدس شریف و‌ نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

انتهای پیام/+

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x