اجتماعی استان جنوب فارس

فرماندار استهبان:تعاونی ها در مقابله با کرونا نقشی اساسی دارند

کمالی سروستانی فرماندار استهبان در دیدار با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : در دوران مواجه با کرونا تعاونی ها گام های مناسبی برداشته اند و نقش آنها در مقابله با این بیماری اساسی و بنیادین است.

به مناسبت هفته تعاون رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان به همراه کارشناسان و تنی چند از مدیران دستگاههای اجرایی با کمالی سروستانی فرماندار استهبان دیدار و گفتگو کردند. و در این نشست از تعاونی های نمونه و فعال شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دریافتی از روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ در این دیدار فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت هفته تعاون، برحمایت از تعاونی ها و کمک به حل مشکل تعاونی های مشکل دار تاکید کرد.

کمالی سروستانی همچنین نقش شرکت های تعاونی مصرف و توزیع به ویژه تعاونی های مصرف را به عنوان تشکل های هدفمند و نظامند در نقاط حساس و بحرانی کشور نظیر ایام شیوع ویروس کرونا پررنگ دانست و بر لزوم تشکیل و گسترش این شرکت ها تاکید کرد.

در ادامه مدیر اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از تعاونگران شهرستان مشکلات و نیازمندی های و همچنین پیشنهادات خود را با فرماندار شهرستان استهبان در میان گذاشتند.

استهبان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x