اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سید حمیدرضا ابطحی : ایجاد استقلال مالی و درآمد پایدار، مهمترین اولویت مدیریت سازمان فاوا است

سید حمیدرضا ابطحی : ایجاد استقلال مالی و درآمد پایدار، مهمترین اولویت مدیریت سازمان فاوا است

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:

ایجاد استقلال مالی و درآمد پایدار،  مهمترین اولویت مدیریت سازمان فاوا است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، سید حمیدرضا ابطحی همزمان با هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان به عنوان یک سازمان دانش محور، پایه و اساس تحقق شهر الکترونیک و شهر هوشمند بوده و علی‌رغم پایین بودن اعداد و ارقام بودجه آن نسبت به پروژه‌های عمرانی، تأثیرگذاری آن در تحقق اهداف و برنامه‌های شهرداری اصفهان بسیار چشمگیر است.

وی با اشاره به ماموریت سازمان فاوا افزود: ماموریت این سازمان  به‌کارگیری قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فاوا در جهت توانمندسازی شهرداری اصفهان، جلب رضایت شهروندان و تحقق تعالی سازمانی شهرداری است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تشریح چشم انداز این سازمان بیان کرد: در این راستا چشم انداز سه ساله این سازمان در افق ۱۴۰۰ به گونه ای تدوین شده که در هوشمندسازی شهر؛ پیشرو، در حکمرانی مطلوب فاوا ؛ پیشران و  در درآمدزایی فناوری اطلاعات و ارتباطات پایدار باشد.

وی  با اشاره به نقاط قوت و ضعف، و فرصت ها و تهدیدهای سازمانی تصریح کرد: مطمئناً هر سازمانی در طول حیات تاریخی خود دارای نقاط قوت و ضعفی بوده و خواهد بود که با بهره گیری از نقاط قوت و تبدیل تهدیدها به فرصت، می تواند روند توسعه و پیشرفت سازمانی خود را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: در واقع نبود درآمد پایدار، استقلال مالی و وابسته نمودن درآمد سازمان به درآمدهای  شهرداری باعث شده است تا ضمن کم رنگ شدن نقش سازمان در حاکمیت فناوری اطلاعات شهرداری خصوصاً در حوزه سامانه ها و نرم‌افزارها، این سازمان از سال ۱۳۹۴ وارد زیان شود و این زیان در هر سال با رشد ۲ برابری نسبت به سال قبل تا سال ۹۷ ادامه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فاوا با اذعان به رشد سازمان فاوا در سال گذشته خاطرنشان کرد:  با این وجود در سال  1397 با تلاش و مدیریت بهینه همکاران سازمان، این رشد متوقف و در سال ۹۸  علاوه بر توقف کامل زیان سالیانه، با سودی اندک وارد سال جاری شدیم.

ابطحی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از گذشته تا اکنون یادآور شد: بر این اساس تلاش همه ارکان سازمان اعم از شورا ، هیأت مدیره و کارکنان در این دوره از مدیریت شهری، در جهت ایجاد استقلال مالی، درآمد پایدار، کاهش وابستگی به شهرداری و بهره گیری از امکانات و زیرساخت های سازمان و فرصت های سرمایه گذاری موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است تا با استفاده از این فضا و منابع انسانی سازمان -که از توانمندترین و متخصص ترین کارکنان شهرداری اصفهان هستند- ان شاء ا… شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در این حوزه  باشیم.

سید حمید زضا ابطحی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمات‌رسانی سریع و آسان به شهروندان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری فراهم شده است، ابراز امیدواری کرد تا با تسهیل زمینه دسترسی و تبدیل فرایندهای فیزیکی به الکترونیکی بتوان تحقق شهر الکترونیکی و پس از آن دستیابی به شهر هوشمند را با قوت بیشتری دنبال کرد.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x