اجتماعی استان جنوب دسته‌بندی نشده فارس

بخشدار جدید رونیز استهبان معرفی شد

غلامرضا دل  افکار به عنوان سرپرست جدید بخشداری رونیز از توابع استهبان منصوب شد…

فرماندار استهبان در آیین معارفه بخشدار جدید ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: با توجه به اینکه امسال سال آخر فعالیت دولت است در نتیجه برنامه ها باید در جهت تشریح عملکرد هشت ساله دولت برای مردم باشد  و  دولتمردان نیز باید موفقیت ها و عدم موفقیت های دولت و علت آنرا واقع بینانه برای مردم تشریح کنند، هفته دولت فرصتی است که این موضوع برای مردم روشن شود.

کمالی سروستانی بیان کرد : هفته دولت امسال با پدیده شومی به نام کرونا مواجه است در نتیجه رویکرد برنامه‌ها در مرکز استان و شهرستانها باید کرونایی و با کمترین حضور و تشکیل اجتماع و رعایت تمامی پروتکل ها باشد.

به گزارش دریافتی از روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ در جلسه معارفه بخشدار جدید فرماندار، امام جمعه رونیز برخی از روسای ادارات، اعضای شورا و دهیاران حضور داشتند…

وی افزود: همچنین هفته دولت امسال مصادف با دهه اول محرم است و می‌طلبد برنامه‌ریزی با یک سلیقه و ابتکار و متناسب با ایام انجام شود و نیاز است در این راستا در جهت افتتاح پروژه های عمرانی و دیگر مراسمات  از ظرفیت صدا و سیما نیز بیشتر استفاده شود.

نماینده دولت در استهبان با بیان اینکه حضور امام جمعه در کنار بخشدار  لازمه و محوریت وحدت بین مدیران و مردم در بخش است ابراز امیدواری نمود : در کنار این وحدت و همدلی حتما در مقابل توطئه های دشمن پیروز خواهیم شد همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس ، همدلی و اتحاد مردم شهرها و روستاها و تقدیم هزاران شهید باعث شکست دشمن گردیده است.

کمالی سروستانی با برشمردن ویژگی های بخشدار اعم از داشتن حسن خلق ، سعه صدر ، آرامش و تدبیر ، برخورد آمیخته با اخلاق اسلامی با مردم و ارباب رجوع که ولی نعمت مدیران هستند ، به تعامل و همکاری برای حل مشکلات بخش تاکید نمودند و سرکشی از روستاها و مناطق برای رصد مشکلات از نزدیک و نظارت بر عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی بخش را از اولویتهای کاری بخشدار عنوان نموده و خواستار پیگیری برای حل و فصل مشکلات مردم از طریق بخش ، شهرستان و در نهایت استان گردیدند.

فرمانداراستهبان به سوابق درخشان مردم دین مدار و ولایی بخش رونیز اشاره و اعلام آمادگی نمودند در کنار بخشدار ، امام جمعه و مدیران با تمام توان پیگیر آبادانی و رفع مشکلات آن بخش هستند.

در این جلسه پس از گزارش عملکرد بهلولی قشقای در دوران تصدی ، فرماندار استهبان با  لوح سپاس از  زحمات کاوه بهلولی قشقایی بخشدار رونیز طی دوران تصدی  قدردانی و آقای غلامرضا دل افکار به عنوان سرپرست بخشداری رونیز منصوب شدند.

استهبان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x