اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان: تامین امنیت باغات انجیر با همکاری مردم میسر است

فرماندار استهبان در جلسه تامین امنیت باغات انجیر که با حضور رئیس نیروی انتظامی استهبان، مدیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت تعاونی باغداران و تعدادی از باغداران انجیردر محل مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل گردید، گفت: امنیت باغات انجیر در استهبان مسئله بسیار مهمی است که با جدیت دنبال می شود و کمک مردم در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

بنا به گزارش دریافتی از پایگاه خبری احوال نیوز از روابط عمومی جهاد کشاورزی استهبان، احمد رضا کمالی سروستانی در خصوص تامین امنیت باغات انجیر در استهبان با توجه به گستره جغرافیایی افزود: باغات انجیر در محدوده جغرافیایی زیادی گسترش یافته و گشت زنی نیروی انتظامی در کلیه مناطق نیازمند هزینه، نیرو و انرژی زیاد دارد تا علاوه بر تامین امنیت شهر، امنیت باغات هم تامین گردد و خللی در کار نیروی انتظامی ایجاد نشود پس همچون سالهای گذشته باغداران انجیر باید همکاری و مساعدت های لازم داشته باشند.

کمالی سروستانی در خصوص تامین نیروی مازاد نیروی انتظامی بیان داشت: در خصوص تامین نیروی مازاد برادران نیروی انتظامی هیچ مشکلی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار از سوی باغداران قابل حل خواهد بود.

فرماندار استهبان با توجه به وجود بیماری همه گیر کرونا اظهار داشت: در تلاشیم با سامان دهی کارگران مشکلی در تامین نیروی کارگری بوجود نیاید و نگرانی درباره شیوع بیماری نداشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برداشت انجیر امسال با رعایت کلیه موازین بهداشتی انجام خواهد شد که همه اعم از کارگران و کارخانجات بسته بندی و واحدهای خرید و فروش ملزم به رعایت آن خواهند بود

استهبان از شهرستان های شرقی استان فارس در فاصله ۱۶۰کیلومتری شرق شیراز قرار دارد…

روح الله سعادتمند

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x