اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

فرماندار استهبان : ۲۶ مرداد تجلی گر ایثار و ازخودگذشتگی است و تکریم آن بر هر همگان واجب است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، فرماندار شهرستان استهبان در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت و افزود: ۲۶مرداد تجلی گر ایثار و ازخودگذشتگی است و تکریم آن بر هر همگان واجب است..

به گزارش دریافتی از روابط عمومی فرمانداری استهبان متن پیام به شرح زیر است ؛

بسمه تعالی

۲۶ مردادماه سرآغاز تجلی عینی پیروزی رشادتها و دلیرمردیهای دلاورانی است که با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح با عشق الهی، ولایتمداری و روحیه ای والا که نشات گرفته از عمق ارزشهای اسلامی و انقلابی در وجود آنان بود ایستادند و او را به زانو درآوردند.

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند.

اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ استقلال ،با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده و ملت بزرگ ایران در امنیت و آسایش قرار دارد، بی تردید میراث گرانقدر شهیدان جاودان، جانبازان شکیبا و آزادگان سرافرازی است که همواره بیدار دل به پاسداری و حراست از سرزمینشان با تدابیر ارزشمند رهبری فرزانه و در کنار ملت غیور ایران همت گماشته اند.

اینجانب، در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند ، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر شهرستان استهبان تبریک و تهنیت عرض می نمایم

احمد رضا کمالی سروستانی
فرماندار شهرستان استهبان

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمنتد

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x