اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر

مسئولان استهبانی به دیدار خبرنگاران رفتند

به مناسبت روز خبرنگار، فرماندار استهبان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی، رییس اداره صنعت معدن و تجارت، رییس اداره ورزش و جوانان و مدیر جهاد کشاورزی با مدیر مسئول و اعضا نشریه استهبانی دیگر و نسیم سته بان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز کمالی سروستانی فرماندار استهبان ضمن گرامیداشت سالروز خبرنگار شهید محمود صارمی این روز را به تمامی خبرنگاران شهرستان   تبریک گفت و اظهار داشت: خبرنگاران در هر دوره ای از تاریخ زمینه ساز وحدت و همبستگی ملی و نیز پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده و هستند ایشان با اشاره به بیماری کرونا بیان داشت ما در این مدت شاهد بودیم که خبرنگاران از هیچ گونه تلاش و آگاهی رسانی به مردم چشم پوشی و کوتاهی نکردند و همچنان میدان داران جهاد و مبارزه با کرونا هستند پس جا دارد که از تمامی آنان تجلیل و قدردانی شایسته بعمل آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان ضمن قدردانی از زحمات  مدیر مسئول و اعضای نشریه نسیم سته بان از خبرنگاران به عنوان سنبل تعهد، وظیفه شناسی و آگاهی بخشی به جامعه یاد کرد و گفت: خبرنگاران با پذیرش انتقادهای سازنده بهتر می توانند به رسالت خود که همان آگاهی بخشی به جامعه است عمل نمایند وی ادامه داد به هر میزان رسانه ها قوی تر عمل نمایند جریان اطلاعات مسیر درست خود را طی می کند و آرامش و امنیت را به ارمغان می آورد.

کیامرث افزود: هر چه قدر روزنامه ها بر اساس واقعیت خبرهای دقیق تر و شفاف تری به جامعه ارائه دهند قطعا اعتماد مردم و مسئولین را جلب و همین امر زمینه رشد و شکوفایی جامعه را پدیدار می سازد.

سرهنگ اکبرپور فرمانده نیروی انتظامی نیز ضمن تجلیل از خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک گفت و از همه دست اندر کاران قدر دانی کرد.

استهبان از شهرستان شرقی استان فارس در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x