اجتماعی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر

امام جمعه و فرماندار استهبان روز خبرنگار را تبریک گفتند

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی خاوری امام جمعه و احمدرضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان با انتشار متنی مشترک روز خبرنگار را به فعالان این عرصه در استهبان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز حجت الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه استهبان و احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار شهرستان ؛ در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.

بسمه تعالی

خبرنگاران از جایگاه رفیع و رسالت خطیری در مرجعیت، ایجاد شفافیت و تنویر افکار عمومی برخوردارند و می توانند با پرسش گری، مطالبه گری، نظارت وانتقاد سازنده، موجب تحرک، امیدآفرینی و انعکاس صدای مردم، اصلاح روندها و رونق امور، و زمینه ساز پیشرفت و توسعه گردند.

تکاپو برای کشف واقعیت‌ها، زیست بهتر و ارتقای کیفیت زندگی بشر، تکثیر آگاهی و دمیدن روح مطالبه‌گری همچنان در ردیف مهم‌ترین وظایف و البته، آرزوهای خبرنگاران است. همین وظایف، گواه بر اهمیت و حساسیت شغلی و حرفه‌ای فوق‌العاده آن‌ها دارد. اصرار بر رعایت اقتضائات و بایدها و نبایدهای حرفه خبرنگاری نیز از همین زاویه قابل بررسی و تحلیل است.

امید است که در امواج رسانه ای و فضای مجازی، نخبگان و فرهیختگان اهل قلم همچنان با استقلال رای و انعکاس بیطرفانه رویدادها به میثاق حرفه ای خود با شهدای رسانه پایبند باشند و در آموزش سواد رسانه ای به مردم و انتشار اخبار مثبت و دلگرم کننده پیشتاز باشند.

بی شک شهرستان استهبان با دارا بودن شرایط و ظرفیت های مطلوب در بخش های مختلف می تواند با همت ومشارکت مردمی نیازهای اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی را مرتفع و مسیر توسعه را دنبال نماید که این امر نیازمند نقش آفرینی اصحاب رسانه و آگاهی بخشی این قشر زحمت کش به منظور تحلیل و انعکاس موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه ،رشد و بالندگی شهرستان است.

خبرنگاران محترم، در ماه‌های اخیر که به دوران کرونا مشهور شده است، تجربه‌های بی‌مانندی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده و علی‌رغم پیچیدگی‌های موضوع از هیچ تلاشی برای اطلاع‌رسانی، ایجاد حساسیت و افزایش آگاهی در جهت حفظ سلامت مردم عزیز شهرستان دریغ نکرده و بعضا با در خطر انداختن جان خود، همچنان در میدان تهیه و تولید خبر به کار و تلاش خود ادامه می‌دهند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد شهدای اصحاب رسانه این روز را حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد ومحترم شهرستان استهبان تبریک گفته، امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید توفیق و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستاریم.

استهبان از شهرستان شرقی استان فارس در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x