اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

نمایشگاه عکس ” مشق عشق” مجموعه آثار استاد ” احمد ناطقی” در نگارخانه‌های برج آزادی افتتاح شد.

نمایشگاه عکس ” مشق عشق ” به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در برج آزادی

نمایشگاه عکس " مشق عشق" مجموعه آثار استاد " احمد ناطقی" در نگارخانه‌های برج آزادی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، عکس‌های این نمایشگاه از بزرگترین کنگره مسلمانان جهان “حج “ با ۳۸ اثر از عکس‌های مستند اجتماعی، از جمله عکس‌های پانوراما، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به نمایش گذاشته شد.
احمد ناطقی از عکاسان مشهور جنگ و بنیانگذار خانه عکاسان ایران و انجمن عکاسان فردا است که تصاویر فجایع حلبچه از مشهورترین آثار وی است.
وی کتابی فاخر و نفیس از کنگره¬ی بزرگ اسلام «حج» در عربستان را به نام مشقِ عشق منتشر کرد، این مجموعه به زعم بسیاری از کارشنان فرهنگی ـ هنری به عنوان اثری بی¬نظیر و بی¬بدیل در عکاسیِ حج به¬شمار می¬آید.
این نمایشگاه که در روز چهارشنبه ۹ مرداد با حضور استادان احمد ناطقی، داریوش ارجمند، مهرزمان فخار مقدم، مهدی افضلی مدیرعامل، علیرضا دباغی معاون اداری مالی، علیرضا مسگرخوئی مشاور مدیرعامل، امید صدیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی به همراه سید عباس عظیمی رئیس برج آزادی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد تا ۱۹ مرداد پذیرای علاقه‌مندان است.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x