اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

طرح جذب مشاوران افتخاری در مجموعه انتظامی استان اصفهان اجرایی شد / اختصاص سهمیه مشاور به پلیس اصفهان

طرح جذب مشاوران افتخاری در مجموعه انتظامی استان اصفهان اجرایی شد / اختصاص سهمیه مشاور به پلیس اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اختصاص سهیمه ۲۰۰ نفر مشاور افتخاری پلیس به مجموعه انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “مختار درخشان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای گسترش عدالت ترمیمی، کاهش پرونده های قضائی و مصالحه ذات البین طرح جذب مشاوران افتخاری در مجموعه انتظامی استان اصفهان اجرایی شد.

وی افزود: در بررسی هایی که کارشناسان پلیس انجام داده اند مشخص شده با بکارگیری این افراد می توان طرفین دعوی را با یکدیگر سازش داد و از حجم پرونده های ارسالی به مراجع قضائی تا حد زیادی کاسته شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۰۰ نفر سهمیه جذب به استان اصفهان اختصاص یافته،  بیان داشت: این افراد می بایست دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر رشته های تحصیلی روان شناسی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و راهنمایی و مطالعات خانواده باشند.

سرهنگ درخشان تاکید کرد: متقاضیان می توانند در مرکز استان به مرکز مشاوره آرامش پلیس واقع در میدان امام (ره) ساختمان معاونت اجتماعی پلیس و در شهرستان ها به ستاد انتظامی هر شهرستان، بخش معاونت اجتماعی مراجعه کنند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: پس از تشکیل پرونده اولیه دیگر مراحل جذب متقاضیان انجام و افرادی که صلاحیت های لازم را داشته باشند بکارگیری می شوند.

سرهنگ مختار درخشان نقش پلیس افتخاری را در نیروی انتظامی یک نقش بی بدیل در افزایش امنیت جامعه دانست و گفت: این افراد در حقیقت ایثارگرانی هستند که برای تامین امنیت جامعه و ارتقای آن بدون هیچ چشم داشتی با نیروی انتظامی همکاری می کنند که از خدای متعال برای این عزیزان آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت داریم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی وزیری

علی برکت الله

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x