اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

با همکاری عوامل یگان امداد کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وصول خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در گارگاه تولیدی واقع در یکی از مناطق فلاورجان ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری عوامل یگان امداد ، طی هماهنگی با مرجع قضائی در محل اعلامی حاضر و در بازرسی از گارگاه تولیدی تعداد ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنا به اظهارات کارشناسان ، ارزش کشفیات به دست آمده ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به برق زیادی داشته لذا متهم که با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x