اجتماعی استان دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر

دبیر شورای فرهنگ عمومی استهبان: ائمه جمعه محور اصلی فعالیت های دینی فرهنگی هستند

امید کیامرث، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان ضمن گرامیداشت هفته نماز جمعه، این مناسبت را به ائمه جمعه سراسر کشور تبریک گفت و افزود: در کشور ما جایگاه خطیر ائمه جمعه بر هیچ کس پوشیده نیست و امامان جمعه در هر شهری محور اصلی فعالیت های دینی فرهنگی هستند، لذا تکریم این بزرگوران امری واجب است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استهبان همچنین از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین دسترنج امام جمعه بخش رونیز تشکر و قدردانی کرد..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، همزمان با هفته بزرگداشت نماز جمعه، فرماندار استهبان، اعضاء شورای فرهنگ عمومی و جمعی دیگر از مسئولین محلی با امام جمعه بخش رونیز این شهرستان دیدار کردند.

احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگی عمومی استهبان نیز حضور ائمه جمعه را عامل مهم وحدت در سراسر کشور دانست و اظهار داشت: ائمه جمعه ارتباط بین مردم و مسئولین را تسهیل می دهند که در مرتبه نخست یعنی ارتباط با مردم به مسائل آنها رسیدگی و در مرتبه دوم با ارتباط با مسئولین مشکلات آنها را گره گشایی می نمایند.

کمالی سروستانی با توجه به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع گرامیداشت هفته نماز جمعه افزود: این دیدار در راستای مصوبات یادشده می باشد و در روز چهارشنبه جلسه شورای اداری به همین مناسبت برگزار خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین دسترنج ضمن قدردانی از حضور مسئولین به سبب بزرگداشت هفته نماز جمعه گفت: نماز جمعه دارای یک جایگاه اجتماعی، تربیتی و اخلاقی است و باید در آن به حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه پرداخت…

روح الله سعادتمند

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد..

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x