اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تشکیل شورای شعر و ادبیات داستانی اصفهان / اصفهان مهد فرهنگ و ادبیات می باشد و باید در این حوزه ها خوش بدرخشد

تشکیل شورای شعر و ادبیات داستانی اصفهان / اصفهان مهد فرهنگ و ادبیات می باشد و باید در این حوزه ها خوش بدرخشد

تشکیل شورای شعر و ادبیات داستانی اصفهان

به گزارش  پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، بیست و پنجم تیرماه ، نخستین جلسه شورای شعر و ادبیات داستانی اصفهان در دفتر معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اصغر مختاری در نخستین جلسه شورای شعر و ادبیات داستانی اصفهان گفت: اصفهان مهد فرهنگ و ادبیات می باشد و باید در این حوزه ها خوش بدرخشد.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از حضور شاعران مطرح کشوری در این شورا ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور چنین افرادی در شورای شعر و ادبیات داستانی باعث تقویت این حوزه می شود و ما نیز در راستای پشتیبانی و حمایت این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

در ادامه جلسه رضا مهندسی رئیس گروه فرهنگی اداره کل نیز ضمن اشاره به ضرورت تشکیل شورای شعر و ادبیات داستانی در استان اصفهان به بررسی در خصوص آیین نامه تنظیم شده از سوی اداره فرهنگی و موارد آن پرداخت.

گفتنی است در حال حاضر فضل اله شیرانی، محمدرضا کاکایی، احسان رئیسی، علی فردوسی و مهرناز آزاد اعضای شورای شعر و ادبیات داستانی اصفهان هستند.

الهه کمالی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x