اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس: رعایت کامل الزامات سلامت محیط و پروتکل‌های بهداشتی در برپایى نمایشگاه ها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس مطرح کرد:
رعایت کامل الزامات سلامت محیط و پروتکل‌های بهداشتی در برپایى نمایشگاه ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه تخصصی آموزش، صنعت نوشت افزار، مادر، نوزاد و کودک و صنعت اسباب بازی به طور کامل رعایت و به طور فوق العاده ای افزایش یافته به خصوص اینکه این نمایشگاه تجاری نیست و تعداد مراجعین به شیوه ای هوشمندانه کنترل می‌شود.

سید محمود موسوی با اشاره به اینکه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده در نمایشگاه بین المللی شیراز بالاتر از استاندارد رایج در کشور است، گفت: پروتکل تدوین شده در شیراز با رعایت تمام موازین مورد نظر ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی در سطح بالای ایمنی بهداشتی قرار دارد و حتی نمایشگاه تهران و سایر استان‌ها نیز همین پروتکل را به عنوان الگو در نظر گرفته و اجرایی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پروتکل طراحی شده در شیراز با موافقت ستاد کرونا، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت و با سخت گیری و مراقبت شدید تری تدوین شده است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در اولین نمایشگاه تخصصی سال جاری در شیراز با موضوع صنعت کشاورزی باعث شد تا نام شیراز به عنوان یکی از بهترین نمایشگاه‌ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی مطرح و سایر استان‌ها نیز از پروتکل ما استفاده کنند.

موسوی در خصوص برگزاری نمایشگاه مادر و کودک و صنعت اسباب بازی و همچنین نمایشگاه آموزش و صنعت نوشت افزار نیز گفت: این نمایشگاه‌ بصورت کاملاً تخصصی برگزار می‌شود و زمینه تجاری، تفریحی و بازاری آن کاملاً حذف شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به اینکه این نمایشگاه ویژه مؤسسات آموزشی، تولیدکنندگان نوشت افزار و تولید کنندگان کالاهای حوزه مادر و کودک به منظور معرفی تولیدات و عقد قراردادهای تجاری مابین تولید کنندگان و فروشندگان است، افزود: راضی به خطر افتادن جان شهروندان نیستیم، بلکه از زمان شیوع ویروس کرونا، ما تمامی نمایشگاه‌های تجاری، عرضه مستقیم و تفریحی را به طور کامل تعطیل کردیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس در خصوص تمهیدات پیش بینی شده در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد: در این نمایشگاه تنها از ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت سالن‌ها جهت رعایت هرچه بهتر فاصله گذاری اجتماعی استفاده شده و غرفه‌ها به جای حضور در دو سالن در سه سالن تفکیک شده‌اند.

وی در ادامه یادآور شد: فاصله راهروها از ۲ متر استاندارد به ۴ متر تغییر کرده و تعداد غرفه داران در هر غرفه به نصف کاهش داده شده و در هر سالن روشویی و دستشویی مجهز به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده تعبیه شده و به هر غرفه بسته رایگان ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح داده می‌شود.

موسوی با اشاره به گندزدایی سالن‌ها، محیط و سرویس‌های بهداشتی پیش از باز شدن و پس از تعطیلی هر روزه گفت: غرفه تأمین و تحویل ماسک برای بازدیدکنندگان و مراجعان و همچنین جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به سالن‌ها از اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه است.
لازم به ذکر است این نمایشگاه‌ از روز یکشنبه ۲۹ تیرماه لغایت پنج شنبه ۲ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

صفدر دوام

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x