اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سید حمیدرضا ابطحی : برگزاری بیش از هزار ساعت جلسه مجازی شهرداری اصفهان در بحران کرونا

مدیرعامل سازمان فاوا خبر داد:

برگزاری بیش از هزار ساعت جلسه مجازی شهرداری اصفهان در بحران کرونا

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: به همت سازمان فاوا از ابتدای بحران کرونا تا کنون، بیش از هزار ساعت جلسه مجازی و غیر حضوری به صورت آنلاین در شهرداری اصفهان برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسات که در حوزه های مختلف  شورای اسلامی شهر، معاونت ها، مناطق، ادارات کل و سازمان های  شهرداری اصفهان به صورت مجازی و غیرحضوری تشکیل شده،  بیش از ۵۰۰ نفر  از مدیران ارشد، مسئولان و کارشناسان شهرداری به عنوان کاربران سامانه، از آن بهره برده اند.

سید حمیدرضا ابطحی با اشاره به راه اندازی سامانه برگزاری جلسات آنلاین و ویدوئو کنفرانس شهرداری در سال گذشته اضافه کرد:  این سامانه در سال ۱۳۹۸  و پیش از شیوع ویروس کوئید۱۹، در سازمان فاوا راه اندازی شده بود که پس از تصمیمات ابلاغی ستادهای ملی و استانی مدیریت بحران کرونا در خصوص لغو جلسات حضوری، مورد استفاده قرار گرفت.

وی با اشاره به مزایای برگزاری این جلسات همچون صرفه جویی در زمان و هزینه مخاطبین و شرکت کنندگان این جلسات تصریح کرد: با وجود اینکه این سامانه در گذشته هم در این سازمان وجود داشت اما به دلیل توجه بیشتر به جلسات حضوری،کمتر مورد استفاده قرار می گرفت.

ابطحی در ادامه افزود: شرایط به وجود آمده پس از شیوع این ویروس جدید باعث شد تا همه ما در روش های انجام امور تجدید نظر کنیم و در حقیقت با جدیت بیشتری در راستای ارائه خدمات الکترونیکی و و غیرحضوری گام برداریم.

مدیرعامل سازمان فاوا همچنین به راه اندازی میزخدمت شهرداری به نشانی my.isfahan.ir و رونمایی از درگاه الکترونیکی و پرتال جدید شهرداری اصفهان به نشانی isfahan.ir  اشاره و بیان کرد: از جمله اقداماتی که در این ایام با قوت بیشتری دنبال شد، راه اندازی میز خدمت شهرداری بود چرا که در گذشته مردم در مواجهه با قسمت های مختلف شهرداری، خدمات مورد نیاز خود را از درگاه‌های متفاوتی دریافت می کردند که با راه‌اندازی این سامانه، تمامی خدمات الکترونیکی مورد نیاز شهروندان به صورت یکپارچه ارائه شده است. وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا از تهدید به وجود آمده به واسطه بحران کرونا به عنوان یک فرصت استفاده شده و با سیاستگذاری و اقدام مناسب در جهت ارائه خدمات سریع و بهنگام و ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، شاهد حذف تدریجی فرایندهای حضوری و حرکت به سمت شهر هوشمند و جلب رضایت بیشتر شهروندان و مردم عزیزمان باشیم

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x