اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سردار محمدرضا میرحیدری: ابتکار جدید پلیس اصفهان در موضوع مقابله با بد پوششی در جامعه

ابتکار جدید پلیس اصفهان در موضوع مقابله با بد پوششی در جامعه

پایگاه خبری احوال نیوز، فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه تاکید فرمانده ناجا بر انجام اقدامات سنجیده همراه با عقلانیت و پرهیز از برخوردهای سلبی با پدیده بدپوششی جوانان است از ابتکار این فرماندهی در موضوع مقابله با بد پوششی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: بعد از انقلاب دشمن تمرکز خود را بر موضوع فرهنگ و غیرت دینی مردم ما معطوف و سعی کرد جوانانی که سرمایه های انقلاب محسوب می شوند و نقش اول در توسعه کشور دارند را از دست انقلاب خارج کند.

وی با بیان اینکه توطئه های دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست افزود: ما با این حال برابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نباید وضعیت نابسامان فرهنگی کشور را فقط بر گردن دشمن انداخت چرا که برخی اشکالات و اقدامات نادرست صورت گرفته در داخل هم باعث به وجود آمدن وضعیت کنونی شده و از طرفی دیگر برخی افراط و تفریط ها در موضوع مقابله با بد پوششی نوعی ابهام، سردرگمی در جوانان ایجاد کرده و در برخی مواقع نیز  با مقاومت از سوی آنان همراه بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، وظیفه ذاتی نیروی انتظامی را حفظ امنیت در تمام ابعاد به ویژه بُعد اخلاقی و روانی جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: معتقدم در موضوع ناهنجاری های فرهنگی، پلیس به خاطر ماهیت اصلی خود باید همواره در خاکریز آخر قرار گیرد .

سردار میرحیدری بیان داشت: تاکید فرمانده ناجا این است که در موضوع بد پوششی پلیس باید با یک رویه مناسبت، سنجیده و همراه با عقلانیت پیش برود و تا جایی که می شود از برخورد های سلبی در این خصوص پرهیز کند.

این مقام ارشد انتظامی از طرح ابتکار جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان در موضوع مقابله با بد پوششی با عنوان طرح فرهنگی، مذهبی و اجتماعی “سلمان محمدی” خبر داد و اظهار داشت: در این طرح به دنبال گفتمان سازی جدید با جوانان هستیم تا با بیدار کردن فطرت درون و غیرت دینی آنان به اصلاح جامعه بپردازیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه همه ما در مقابل جوانان این مرز و بوم مسئول هستیم و نباید آن ها را به حال خود رها کنیم عنوان کرد: در همین راستا جلسات خوبی نیز تحت عنوان هم اندیشی پلیس اصفهان با جوانان در پارک های شهر اصفهان تدارک و راه اندازی شد و اولین مرحله از این جلسات هم با استقبال خوب جوانان همراه بود و تعداد زیادی از آنان خواستار مشارکت و نقش آفرینی خود در نظم و امنیت شهر شدند.

سردار میرحیدری بخشی از ناهنجاری ها در جامعه را نتیجه بی تفاوتی مردم و به وجود آمدن فاصله بین مردم و مسئولان توصیف کرد و اظهار داشت: اگر مسئولان در بین مردم حضور پیدا کنند و بسیاری از مشکلاتی که بر اثر دشمنی دشمنان نظام با آن روبرو هستیم را صادقانه و به صورت شفاف بیان کنند قطعاً بسیاری از نارضایتی ها کاهش پیدا کرده و دشمن نیز در عملی کردن توطئه همراه کردن مردم با خود ناکام خواهد شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x