اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حجت الاسلام و المسلمین احمد عبداللهی نژاد: کم کاری سایر بخش ها در حوزه عفاف و حجاب بر دوش ناجا افتاده است

حجت الاسلام و المسلمین احمد عبداللهی نژاد: کم کاری سایر بخش ها در حوزه عفاف و حجاب بر دوش ناجا افتاده است

پایگاه خبری احوال نیوز ، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، با بیان اینکه ناجا در سیبل برخورد با پدپوشش ها قرار گرفته گفت: امروز به گونه ای شده که این نیرو باید کم کاری سایر بخش ها درحوزه عفاف و حجاب را جبران کند.

حجت الاسلام و المسلمین “احمد عبداللهی نژاد”، به مناسبت روز عفاف و حجاب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: نیروی انتظامی نماد و مظهر اقتدار نظام است و همه با ید تلاش کنیم که اقتدار این نیرو در همه حال حفظ شود. یکی از موارد حفظ اقتدار ناجا نیز در مقابل بد پوشش ها است به طوری که اگر حرفی را زد طرف مقابل باید گوش کند و فرد نمی تواند بگوید من دلم نمی خواهد انجام دهم.

وی افزود: آموزش و پرورش، ارشاد، دانشگاه، صدا و سیما، حوزه های علمیه و .. را باید مکلف کرد که وظیفه فرهنگی و ایجابی خود را در حوزه عفاف و حجاب انجام دهند و هر جایی که قانونشکنی و اخلال ایجاد شد باید نیروی انتظامی به میدان بیاید و برخورد جدی کند و مطمئن باشد که حوزه های علمیه و علما هم موافق همین رویه هستند و از این نیرو پیشتیبانی و حمایت قاطع می کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: معتقدم باید برای مقابله با بدپوششی در جامعه، کار علمی صورت گیرد و هر طرح و برنامه ای باید اهداف، مسیر و چشم انداز آن مشخص باشد تا اینکه بتوانیم نتیجه مطلوب را از آن به دست آوریم.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها به نوعی در وضع پوشش نامناسب خانم ها در جامعه سهیم هستند اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهیم به یک خانم بگوییم نباید از پوشش نامناسب و نامتعارف استفاده کند نباید بگذاریم چنین پوشش هایی در کشور ما وارد یا تولید و بعد به فروش برسند.

این مقام مسئول با بیان اینکه متولی جمع کردن ۲۷ دستگاهی که در حوزه عفاف وحجاب نقش دارند استانداری است گفت: البته جلساتی هم در این خصوص برگزار شده اما باید با جدیت و با اعتقاد راسخ این مسایل پیگیری شود و باید عملکرد تک تک ادارات در حوزه حجاب و عفاف مطالبه شود.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد، با بیان اینکه ناجا در موضوع حجاب و عفاف سیبل شده است خاطر نشان کرد: هر کسی از هر جایی می رسد می گوید باید نیروی انتظامی برخورد کند در حالی که برخورد قهری و سلبی با بد پوشش ها توسط ناجا نقطه آخر است و یقیناً تا زمانی که فقط نیروی انتظامی در میدان باشد و بقیه دستگاه ها حضور کمی داشته باشند این کار به نتیجه نمی رسد.

وی از بی حجابی به عنوان اسلحه خطرناک دشمن در جنگ نرم نام برد و خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم بگوییم با دشمن می جنگیم ولی با اسلحه آن کاری نداریم در حالی که این اسلحه خیلی مهم است و اگر می خواهیم دشمن را در جنگ نرم شکست دهیم باید هر طور هست او را خلع سلاح کنیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، با بیان اینکه تذکر لسانی معجزه می کند و اثرات فروانی دارد اظهار داشت: انتظار ما از نیروی انتظامی این است که همه بخش های این نیرو همچون پلیس راهور و پلیس راه، آگاهی و کلانتری ها هم در مقابل بد پوشش ها تذکر لسانی بدهند و بدانند که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی و دینی است و فقط مربوط به پلیس امنیت اخلاقی نیست.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد با تقدیر و تشکر از همکاری و هم افزایی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با مجموعه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: شهادت می دهم که در طول چند سالی که در این ستاد مشغول خدمت بودم  پلیس امنیت عمومی استان بیشترین زحمات را در این حوزه کشیده و آن دستگاهی هم که امروز بیشتر از سایر دستگاه ها در زمینه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در میدان حضور دارد نیروی انتظامی است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x