اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

امید کیامرث: فلسفه وجودی قلم و نگاشتن، برقرای ارتباط میان مکتب ها، آموختن تجربه ها و تعالی اندیشه هاست

امید کیامرث: فلسفه وجودی قلم و نگاشتن، برقرای ارتباط میان مکتب ها، آموختن تجربه ها و تعالی اندیشه هاست

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان در پیامی روز چهاردهم تیر ماه روز قلم را به تمامی نویسندگان، پژوهشگران، محققان، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت.

امید کیامرث با اشاره به جایگاه قلم در قرآن و اسلام ابراز داشت در حالی که خداوند متعال در مورد قلم و آنچه می نویسد سوگند یاد می کند بشر چگونه می تواند از ارج و منزلت آن سخن بگوید. وی ادامه داد فلسفه وجودی قلم و نگاشتن، برقرای ارتباط میان مکتب ها، آموختن تجربه ها و تعالی اندیشه هاست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استهبان تأثیر قلم را ماندگار و جاودان تر از هر ابزار دیگری برای پیام و پیام رسانی دانست و افزود: اصحاب قلم هستند که میتوانند با نوشتن سقوط و تعالی ملت ها را رقم بزنند.

کیامرث افزایش تمرکز، مهارت و آگاهی و بهبود اخلاقیات و عواطف را از فواید کتاب خوانی برشمرد و گفت انسان ها با هر سلیقه و باوری که دارند به انتخاب کتاب  بپردازند و با خواندن کتاب دنیای جدیدی را برای خود و جامعه خود آغاز نمایند.

وی روز چهاردهم تیر ماه روز قلم را فرصت مناسبی برای قدردانی و سپاسگزاری از اصحاب قلم دانست و این روز را به تمامی نویسندگان، پژوهشگران، محققان، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x