اجتماعی استان بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر

سخنی چند با منتخبین مجلس یازدهم / ما از شما تقدم مردم بر خود را نمی‌خواهیم همین قدر که در کنار خود به مردم هم فکر کنید ، کفایت می کند

سخنی چند با منتخبین مجلس یازدهم / ما از شما تقدم مردم بر خود را نمی‌خواهیم همین قدر که در کنار خود به مردم هم فکر کنید ، کفایت می کند

پایگاه خبری احوال نیوز ، به نام خدا مجلس دهم با همه فراز و فرودهای خود به آخر خط رسید. با کارنامه ای نه چندان موفق؛ و مصوباتی نه چندان مانوس؛ با قشر زحمت کش و مردم فقیر جامعه.
لابی های پی در پی بسیاری از نمایندگان جهت کسب قدرت؛ یا جهت قرار دادن افرادی در موقعیت های اجتماعی خاص ، باعث شد که چهره مجلس دهم چهره ای نا موفق و ناامید کننده؛ که زیاد مورد پسند عوام و حتی بسیاری از خواص هم نبود.
و این نتیجه از این استدلال منتج می شود که ، با آن که گروهی ازنمایندگان قبلی اگرچه توانستند از شورای نگهبان تایید صلاحیت بگیرند ، نتوانستند در رقابت‌های انتخابی نظر مردم را جلب کنند .
هرچه بود گذشت ،حال بار به دوش نمایندگان منتخب مجلس یازدهم افتاده است ،در شرایط اقتصادی بسیار بد، جایی که ممکن است فقر؛ ایمان مردم را به تاراج ببرد. دیگر زمان دیدن رانت خواران و رانت داران نیست. حتی شورای نگهبانی که در مصوبات اخیر مجلس راه را بر عرصه افزایش قیمت خودرو باز گذاشت جایگاه قبلی خود را در نزد مردم ندارد .
روی صحبت من با نمایندگان است که با تمام اتفاقاتی که افتاد؛ بر اساس نظر افراد کثیری که پشتوانه دینی مردم نیز هستند؛ و هچنین خود نمایندگانی جدید بر این مدعا که نسبت به نمایندگان قبلی مردمی تر و بر آیین دین مداری ملتزم ترند، حال تا یکی دو هفته دیگر بر مسند کرسی مجلس خواهند نشست . ندایی از میان خیل پابرهنگان به امید سفره های رنگین تر از سفره خالی کنونی و دست هایی باز تر به خدمت و مهربانی و سقفی آرام تر از سقف استیجاری کنونی می گوید ، ما چشم به مصوبات این؛ مجلس دوخته ایم.
ما مردمی هستیم که داشتن یک وجب سر پناه ، یک لقمه نان و یک روزی حلال برایمان کفایت می کند.
نمایندگان محترم؛ شما نباید ملعبه دست باقی ماندگان؛ نمایندگان قبلی شوید، آنان که برای به قدرت رسیدن سور و سات جشن عروسی به جای میتینگ انتخاباتی برپا کردند، آنان که هنوز دستشان در سفره های پیشنهادی صاحب منصبان دولتی است.
نمایندگان محترم فریفته وعده و وعید های دولتی ها جهت ارتقاء و افزایش خدمات در محیط و محدوده شهر و قریه خود نشوید .کشور در خطر است. حفظ این کشور بر اساس دستورالعمل های مشخص، محکم و دقیق مقام معظم رهبری سر لوحه کار شما باشد.
تلاش خود را نه برای پر کردن انبان خود، بلکه برای حفظ این نظام و این سرزمین و به حرمت خون شهدا؛ معطوف دارید. حامیان نمایندگان حاضر در مجلس یازدهم آنان که در قبل از انتخابات در تهیه لیست ها مساعی کردند و آبرو گرو گذاشتند ، نیز باید توجه داشته باشند درخبط و خطای نمایندگان سهیم هستند و باعث کاستن اعتماد مردم به نظام می‌شود ، و قطعا پای آن ها نیز نوشته می شود.
نظام ،مردم، ایران ، نه اصلاح طلب می شناسد نه اصولگرا .فقط مردمانی خدوم را خواهد شناخت که علاوه بر خود به کشور خویش نیز بیندیشند .

ما از شما تقدم مردم بر خود را نمی‌خواهیم ،بلکه همین قدر که در کنار خود به مردم هم فکر کنید ، کفایت می کند. در واقع خود را قشری خاص ندانید که سرمایه های مردم را برای ارتزاق خود و خانواده هایتان در ینگ دنیا مصروف دارند . شما هم از مردم هستید و از مردم باقی بمانید. نظام و مردم بدهکار هیچ کسی نیستند. حتی آنان که راننده اتومبیل امام«رحمت الله علیه» بودند . و یا هزینه انقلاب و نظام را تا پیروزی آن دادند .
تعدادی از این  گروه نامردمانه چهل سال توبره و انبان خود را ، به پاس آن خدمات، پر نمودند  ، بدون آنکه ببینند ، همین مردم در کنار آنها شهید دادند ، بیش از آن ها زجر و سختی را تحمل کردند ، بیش از آنها در صحنه بودند و برای حفظ نظام بیش از آن ها از هستی خود مایه گذاشتند .
دیگر صلاح نیست ؛ به خاطر خدمات گذشته تاوان را از نسل کنونی بکشند. انقلاب نیازمند نمایندگان و دولتمردانی است که به جای آنکه به مردم بگویند نوبت شماست، اشتباه شماست ،بگویند وظیفه ماست.
اگر این اتفاق در زمان حال نیفتد به زودی بیماری دردناک بی خیالی، انزجار،چاپلوسی ، رانت خواری، اختلاس و امید طی کردن ره صد ساله در یک روز، این کشور و این نظام را زمین خواهد زد.
بدانید در پرتو این نظام شما توانستید به مناصب کنونی برسید شما وامدار نظام ومردم هستید؛ نه برعکس ؛ پس به حق ؛« ولی نعمتان» خود را نه زمان نیاز که همیشه فراموش نکنید.

 

 

م امید

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x