اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مجوز تولید اثر تلویزیونی در استهبان صادر شد / ساخت این اثر تلویزیونی پس از غلبه بر بیماری کرونا با حضور بازیگران مطرح کشور در استهبان فارس آغاز می شود

مجوز تولید اثر تلویزیونی در استهبان صادر شد

 کمال مقدم کارگردان و فیلمساز اهل تهران اعلام کرد: مجوز تولید اثر تلویزیونی که قرار است در این شهرستان ساخته شود،صادر شد.

وی  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری  احوال نیوز ادامه داد: ساخت این  اثر تلویزیونی پس از غلبه بر بیماری کرونا با حضور بازیگران مطرح کشور در استهبان فارس آغاز می شود و موضوع اصلی اش نشان دادن فرهنگ اصیل این منطقه از کشور است.

مقدم  گفت: پس از بررسی های صورت گرفته و با مشورت جمعی از هنرمندان به این نتیجه رسیدیم که استهبان موقعیت مناسبی برای فیلمسازی دارد  و تاکید ما نیز بیشتر معطوف بر این ظرفیت است.

این کارگردان افزود: برای اثر هنوز نام مشخص نشده و اینکه این اثر به صورت یک سریال تلویزیونی یا یک تله فیلم ساخته شود منوط به چگونگی شرایط است، اما قطعا موضوع این فیلم، اجتماعی است.

وی گفت: امیدواریم مسئولان و مردم خونگرم این منطقه نیز حمایت خود را از ما دریغ نورزند چرا که به پشتیبانی این عزیزان دلگرم هستیم.

کمال مقدم کارگردان جوانی است که آثارش علاوه بر شبکه نمایش خانگی، از شبکه های مختلف سیما نیز پخش شده است.در کارنامه این هنرمند آثاری چون: سرنوشت سارا ، تو این خونه چه خبره؟،طنز آیتمی خوش و بش،نقل و نبات،دلدادگان،عروس دربند، سرنوشت بدخط،شهر در امن و امان است،آد خانه نشین دیده می شود.ا

ستهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح اله سعادتمند

انتهی پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x