اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پیام تبریک دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور به مناسبت انتصاب شایسته ی دکتر سید سعید سرابی به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، متن پیام به شرح زیر می باشد:
به نام رب جمیل
تراوش قطره های زیبا از سربرگ تازه رسته ی نارون، منادی حضور دوباره فصل طراوت و‌ شادابی است و انتصابی جدید در حوزه فرهنگ و هنر سرزمین عظیم فرهنگی و تاریخی اصفهان این شادابی را مضاعف می نماید.
آسمان پرفروغ فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره است و این بار از آن فروغ، فرصت نظاره بر بهار فرهنگ و هنر اصفهان را به ما هدیه بخشید. بهار فرهنگی که پرچمدارش فرزند خراسان است با نگاهی انقلابی فرهنگی و جهادی هنری.
خادم الرضا جناب اقای دکتر سید سعید سرابی خجسته انتصاب حضرتعالی را بر مسند مدیریت فرهنگ و هنر نصف جهان به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و باور دارم که بی گمان حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و فرهنگ مدار باشایستگی های برجسته و کوله بار گرانی از تجربه و افتخارآفرینی، نوید بخش نشاط و تحرک حوزه مظلوم فرهنگ و هنراصفهان بیش از پیش خواهد گردید.
بی شک مدیریت اثربخش و توانمند توام با تجارب گرانقدر جنابعالی، همفکری همه نیروهای متخصص و‌ متعهد همچون دبیران انجمن های ادبی اصفهان، موجبات ارتقا این مجموعه عظیم را فراهم خواهد نمود.
اینجانب به نمایندگی از اصحاب اهل قلم اصفهان به منظور هم افزایی با آن مجموعه وزین در اعتلای فرهنگی استان، آمادگی کامل انجمن های ادبی را در رفع دغدغه های موجود اعلام می نمایم.
از درگاه خداوند سبحان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و‌ مملو از توکل الهی در جهت رشد و‌ شکوفایی و‌ تحقق اهداف بزرگ فرهنگی ایران اسلامی مسالت دارم.
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x