اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

سردار مهدی معصوم بیگی : در بازرسی از یک منزل مسکونی ۲ تن و ۳۰۰ کیلو پودر شوینده و ۸ هزار و ۸۹۴ پد الکلی و لوازم بهداشتی کشف شد

سردار مهدی معصوم بیگی : در بازرسی از یک منزل مسکونی ۲ تن و ۳۰۰ کیلو پودر شوینده و ۸ هزار و ۸۹۴ پد الکلی و لوازم بهداشتی کشف شد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲ تن و ۳۰۰ کیلو پودر شوینده که در یک انبار احتکار شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سردار “مهدی معصوم بیگی” در این رابطه اظهار داشت: طرح عملیاتی مقابله با احتکار کنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی و پزشکی در استان اصفهان با همکاری نمایندگان اداره تعزیزات حکومتی و معاونت غذا و درمان و اداره صمت تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

وی افزود: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان در بازرسی از یک منزل مسکونی ۲ تن و ۳۰۰ کیلو پودر شوینده و ۸ هزار و ۸۹۴ پد الکلی و لوازم بهداشتی که احتکار شده بودند کشف کردند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: همچنین در بازرسی از یک خودرو نیز ۱۲ هزار و ۸۸۰ جفت دستکش صنعتی خارجی که در ۹۳ کارتن جاساز شده بودند کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از یک منزل مسکونی نیز ۷۰ هزار ماسک ، ۵۷۳ هزار پد الکلی و لوازم پزشکی و ۳۹۰ کارتن لباس و “گان” کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد:در مجموع۲ تن و ۳۰۰ کیلو پودر شوینده ،۸ هزار و ۸۹۴ پد الکی، ۱۲ هزار و ۸۸۰ جفت دستکش صنعتی، ۷۰ هزار ماسک، ۵۷۳ هزار پد الکلی و لوازم پزشکی و ۳۹۰ کارتن لباس و “گان” طی ۳ عملیات جداگانه و توسط ماموران انتظامی و پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان کشف و ۳ متهم نیز دستگیر شدند.

سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به تحویل متهمان این پرونده به مراجع قضائی تاکید کرد: طرح های عملیاتی پلیس برای شناسایی و تحویل محتکران لوازم بهداشتی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا به مراجع قانونی تداوم دارد و اینگونه افراد بدانند پلیس برخوردی قاطع و قانونی با آنها خواهد داشت و اجازه فعالیت به آنها هرگز داده نخواهد شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x