اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

همیاران پلیس نقش ۱۸ درصدی در کاهش تخلفات رانندگی داشته و امروز طرح بانوان فرهنگ‌ یار ترافیک ادامه رویکرد آموزشی و گسترش فرهنگ رانندگی

همیاران پلیس نقش ۱۸ درصدی در کاهش تخلفات رانندگی داشته و امروز طرح بانوان فرهنگ‌ یار ترافیک ادامه رویکرد آموزشی و گسترش فرهنگ رانندگی


حکایت دوربینهای تخلف پلیس راهور استان اصفهان
طرح همیاران پلیس
به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دوربینهای ثبت تخلف داستان هر روز افرادی هستند که بی توجه به علائم رانندگی باعث به خطر افتادن جان خود و مردم می شوند .


آنهایی که فراموش می کند یه لحظه دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است . سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت : حتی یک دوربین ثبت تخلفات در کاشان وجود ندارد.
ریئس پلیس راهور استان اصفهان در همایش بانوان فرهنگ‌ یار ترافیک شهرستان کاشان‌ در جمع مردم این شهر بیان کرد: نیمی از جمعیت استان ، بانوان هستندکه ، نقش آموزشی و فرهنگی بسیارخوبی را می توانند در مسایل ترافیکی، فرهنگ ترافیک و اصلاح رفتارهای ترافیکی ایفا کنند.


وی ضمن اشاره به هدف این طرح عنوان کرد : هدف از اجرای طرح « بانوان فرهنگ یار ترافیک» افزایش ایمنی ، کاهش تصادفات و انتقال این آموزش ها به فرزندان، کودکان، اعضای خانواده در ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و پیشگیری از تصادفات رانندگی می باشد.
طرح همیاران پلیس بعنوان یکی از بی نظیر ترین طرح های پلیس می باشد ، همیاران پلیس نقش ۱۸ درصدی در کاهش تخلفات رانندگی داشته و امروز طرح بانوان فرهنگ‌ یار ترافیک ادامه رویکرد آموزشی و گسترش فرهنگ رانندگی است.
توجه مردم و شهروندان به ویژه دقت نظر بانوان و مادران درسلامت خانواده و مطالبه آنان در امر به رانندگی صحیح و حمایت از پلیس در برخورد با رانندگان بی انضباط و متخلف تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x