اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حقوق بشر خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر احمد شریعتی : ما با مردم چهار محال و بختیاری وخوزستان مشکلی نداریم،مشکل کشاورزان ما سوء مدیریت است

دکتر احمد شریعتی : ما با مردم چهار محال و بختیاری وخوزستان مشکلی نداریم،مشکل کشاورزان ما سوء مدیریت است

 

دکتر احمد شریعتی : ما با مردم شهرکرد وخوزستان مشکلی نداریم، آنها دوست و برادر ما هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دکتر احمد شریعتی کمال آبادی ،  نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، شهر اصفهان در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گرفته شده بود گفت : ما با مردم شهر کرد و با مردم خوزستان مشکلی نداریم ، آنها همه برادر های ما هستند همانطور که بیشتر آنها در اصفهان و در کنار ما با دوستی و اخوت زندگی می کنند. مشکل اساسی ما سوء مدیریتی است که گردن کشاورزان این منطقه را گرفته است. انشاالله با مدیریت قوی این مشکل کشاورزان حل خواهد شد.

 

 

 

 

وی از پشتیبانی کشاورزان از کاندی اتوری نامبرده تقدیرو تشکر کردند.همچنین دکتر احمد شریعتی کمال آبادی از هواداران و دوستان خود درخواست کرد که در جلسه روشنگری و همفکری که امروز یک شنبه ۲۷ بهمن ماه در محل مسجد امیر المومنین (علیه السلام )  واقع در بلوار کشاورز ، خیابان دستگرد خیار ( آزادگان ) شرکت نمایند.

 

 

متن اطلاعیه به این شرح است:

سلام

همشهری گرامی و دوست عزیز،
احتراماً ضمن گرامیداشت ایام الله  پیروزی انقلاب ، بدینوسیله از جنابعالی دعوت بعمل می آید تا در جلسه روشنگری و همفکری با محوریت انتخابات که به بررسی حضور اینجانب بعنوان نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می پردازد، و همچنین با حضور نامزدهای ائتلاف زاینده رود من کو ؟ آقایان موسوی ، شریعتی ، و خانم سعیدی برگزار می شود شرکت فرمائید.
زمان: امروز ۲۷/ ۱۱/ ۹۸ ساعت ۱۸  بعد از نماز مغرب و عشاء
مکان: پلبلوار کشاورز ، چهاراه کشاورزی ، خیابان دستگرد خیار ( آزادگان ) ، مسجد امیرالمومنین (علیه السلام )
ارادتمند و خادم شما
دکتر احمد شریعتی کمال آبادی

 

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x