اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

دستگیری یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی و اعتراف وی به چندین فقره سرقت

دستگیری یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی و اعتراف وی به چندین  فقره سرقت

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی و اعتراف وی به چندین  فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین ترکیان” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت شیرآلات و لوازم صوتی و تصویری از داخل باغ ها و اماکن خصوصی حاشیه شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیمی از کارآگاهان مجرب مبارزه با سرقت تشکیل و با تحقیقات گسترده علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری مستندات لازم مشخص شد این سرقت ها توسط یکی از سارقان سابقه دار صورت گرفته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: سرانجام کارآگاهان پس از شناسایی هویت متهم با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان اقرار و با اعتراف وی مالخر این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم و مالخر پرونده مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل شیرآلات، موتور چاه، کابل برق، ظروف مسی و آلومینیومی و … کشف شد.

سرهنگ ترکیان در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان با مراجع قضائی اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم خانه باغ ها و اماکن خصوصی خود را به نرده های محکم، دزدگیر و درب های ضد سرقت و دوربین های مداربسته مجهز کنند و حتی الامکان برای اماکن خصوصی خود از نگهبانی مطمئن استفاده نمایند.

وی افزود: مطمئناً اگر شهروندان کمی برای نگهداری اموال و دارائی خود هزینه کنند در زمان وقوع سرقت از دست سارقان در امان می مانند چرا که با تدبیر و دور اندیشی خود فرصت ارتکاب جرم را از سارقان گرفته اند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x