اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی : تغییر رویکرد آمریکا در قبال ایران | ناو هواپیمابر آمریکا تغییر موقعیت داد

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران گفت: رویکرد آمریکا در قبال ایران از تهاجمی به تدافعی تغییر کرده است.

سرلشگر مصطفی ایزدی

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از ایرنا، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی پنجشنبه شب ۲۴ بهمن ماه در هشتمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر و اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بر حضور مردم در انتخابات دوم اسفندماه تاکید کرد و افزود: دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات، حضور هر نفر در انتخابات را تیری به سمت دشمن دانست و گفت: باید حضوری پرشور در عرصه انتخابات داشته باشیم.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم حضور با بصیرت و انتخاب افراد شایسته برای مجلس افزود: باید افرادی که حرکت حاج قاسم سلیمانی را تداوم می‌بخشند، انتخاب شوند.

سرلشکر پاسدار ایزدی با بیان اینکه ملت ایران در سایه ولایت به بالندگی رسیده است، اظهارداشت: دزفول قهرمان با هدایت آیت الله قاضی و مردم ولایتمدار آن در سخت‌ترین شرایط زیر بمباران و موشک دشمن مقاومت کردند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح دزفول را دژ مستحکم انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحیه مقاومت در سخت ترین شرایط جبهه‌های نبرد الهام بخش است.

وی با بیان اینکه این حرکت در همه نقاط ایران اسلامی به برکت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ادامه دارد، گفت: انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌های علمای بزرگی مانند شیخ انصاری است.

  • بیش از ۵۴۰ آیین گرامیداشت سردار سلیمانی در هندوستان برگزار شد

سرلشکر ایزدی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی افزود: این انسجام بزرگ و نورانی ملت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است زیرا بیش از ۵۰ میلیون نفر در نقاط مختلف در تشییع تا آیین‌های بزرگداشت این شهید والامقام شرکت کردند.

وی با بیان اینکه فقط در کشور هندوستان بیش از ۵۴۰ آیین برای گرامیداشت یادو خاطره سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد، بیان کرد: در پاکستان، اروپا و سایر کشورها نیز بزرگترین جمعیت‌ها بعد از انقلاب اسلامی گرد هم جمع شدند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این حرکت در بستر اسلام ناب تداوم پیدا کرده است، افزود: حضور ۳.۵ میلیون نفر جمعیت در آیین تشییع پیکر حاج قاسم در تهران یک سرمایه اجتماعی ارزشی عظیم است.

وی با اشاره به ضعف‌های دشمن اظهارداشت: دشمن مرحله به مرحله به اذن خداوند متعال به عقب رانده می‌شود و در همین پایگاه وحدتی بعد از انقلاب بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی به بیرون انداخته شدند.

سرلشکر ایزدی درخصوص تحرکات دشمنان بعد از انقلاب گفت: شرق و غرب در جنگ تحمیلی علیه ایران متحد شدند اما با دست خالی مقابل آنها پیروز شدیم و بعد از آن، داعش را شکست دادیم.

  • استراتژی آمریکایی‌ها تغییر پیدا کرده است

وی افزود: آمریکایی‌ها زمانی استراتژی تهاجمی داشتند اما امروز استراتژی تدافعی پیدا کرده‌اند و ناو هواپیمابر خود را ۴۰۰ کیلومتر از ایران دور کردند تا از تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی خارج شود.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز دشمن در شرایط انفعال قرار دارد، اضافه کرد: کاری که رزمندگان اسلام و نیروهای هوافضای سپاه در عین الاسد انجام دادند در دهه‌های اخیر بی‌سابقه بود زیرا تا پیش از آن هیچ قدرتی جرات چنین حرکتی علیه آمریکا نداشت.

وی گفت: اگر با استقامت حرکت انقلاب را تداوم دهیم، همانگونه که در ۴۰ سال گذشته پیروزی‌های بزرگ داشته‌ایم، در آینده نیز پیروز میدان خواهیم بود.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه شهیدان سوداگر و سلیمانی از درون این ملت رشد کردند، افزود: ملت ایران این ظرفیت و قابلیت را دارد که بزرگانی مثل امام(ره) و مقام معظم رهبری از آن بیرون آیند.

وی اظهارداشت: یک روحانی نیجریه‌ای در ایران تربیت شد و توانست حدود ۱۳ میلیون نفر را به اسلام ناب محمدی هدایت کند لذا به طور قطع می‌توانیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم و انتقام خون به ناحق ریخته این شهید و ابومهدی المهندس را بگیریم.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی بارها تا مرز شهادت پیش رفت، افزود: این شهید والامقام بعد از تمام شدن جنگ دست از کار نکشید و فرمانده قرارگاه نیروی زمینی سپاه در شرق کشور شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x