اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث مرکزی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان : کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در یک کارگاه دپو شده

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان : کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در یک کارگاه دپو شده 

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در یک کارگاه دپو شده بود خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپو و قاچاق سوخت قاچاق در یک کارگاه اطراف شهرستان “اصفهان” ماموران انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم از محل بازرسی شد که ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در تانکر سوخت دپو شده و یک کامیونت خاور نیز در حالی بارگیری بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این زمینه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ذخایر و سرمایه های ملی کشورمان را به تاراج می برند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

توقیف کامیون بنز با ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون بنز خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای افیونی هستند که وارد عمل شدند.

وی افزود: کامیون سوداگران مرگ در یکی از خیابان های اصلی شهر اصفهان شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بودکشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۴ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x