اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

صالحی مدعی شد؛ داروی گیاهی ضد ویروس کرونا در شاهین‌شهر اصفهان ساخته شد

صالحی مدعی شد؛ داروی گیاهی ضد ویروس کرونا در شاهین‌شهر اصفهان ساخته شد

داروی گیاهی ضد ویروس کرونا در شاهین‌شهر اصفهان ساخته شد

پایگاه خبری احوال نیوز ، محمد صالحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در شاهین‌شهر اصفهان با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در خصوص انتشار ویروس کرونا، اظهار کرد: کرونا ویروس (Coronavirus)، نوعی ویروس است که انواع مختلف دارد و برخی انواع آن بیماری‌زا هستند. یک نوع جدید ویروس کرونا که به‌تازگی شناسایی‌شده است، منجر به بیماری

تنفسی می‌شود. این بیماری از چین شروع‌شده و گسترش یافته است. علائم و روش تشخیص بیماری کرونا را می‌توان مورد بررسی قرار داد و باید بدانید چه زمان نیاز به مراجعه پزشک دارید.

وی افزود: اغلب ویروس کرونا منجر به علائم عفونت تنفسی فوقانی مانند آبریزش بینی و سرفه و گلودرد می‌شود. کودکان ویروس کرونا می تواند عفونت گوش میانی را نیز به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب شاهین‌شهر با بیان اینکه نزدیک به دو دهه هست که با بیماران مختلفی برخورد داشته‌ام، تصریح کرد: علائم بیماری ناشی از ویروس کرونای ووهان چین که از سال ۲۰۱۹ شروع شد، علائم این ویروس از ۱۴ روز خودشان را نمایان می‌کنند. از کسالت خفیف تا بیماری شدید و مرگ متفاوت است.

وی از تحقیقات گسترده شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب شاهین‌شهر از ساخت دارویی گیاهی جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: این داروی هربالی (گیاهی) بر روی بیمارانی که با علائم این بیماری نوظهور ازجمله؛ سرفه، تنگ‌نفس، آبریزش بینی و تب بسیار نزدیک بودند با موفقیت آزمایش و نزدیک ۹۰ درصد بیماران مربوطه معالجه شدند.

صالحی از مسؤولان وزارت بهداشت و درمان بخصوص سازمان غذا و دارو خواست با همکاری و حمایت‌های لازم به‌خصوص در حوزه آزمایش و تولید به وی فرصت دهند تا بتواند داروی خود را جهت درمان بیماران به اثبات برساند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایمان شاهی

فقط ادعاهای بی اساس
اول اینکه نزدیک بودن علائم یک بیمار به بیمار کرونایی دلیل بر وجود ویروس کرونا در بدن فرد نیست.
ثانیا وقتی وزارت بهداشت این دارو را تایید نکرده شما به چه مجوزی آزمایش انسانی انجام داده اید؟
بی سوادی داره غوغا میکنه توی این مملکت

محمد صالحی

سلام در مورد نظری که دوست عزیزمون داده کمی تند رفته .این دارو دارای کد اخلاق و کد آی آر سی تی از وزارت بهداشت بوده و در بقیه الله تهران و بیمارستان شهید بهشتی آبادان تست شده اما متاسفانه نتایج را دیر تحویل سازمان غذا دارو دادند و ما طرح رو رها کردیم. صالحی

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x