اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

به همت شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری اولین همایش از سلسله همایش های سلامت شو با حضور دکترحق پناه

به همت شهرداری منطقه ۱۰ شهرداری اولین همایش از سلسله همایش های سلامت شو با حضور دکترحق پناه

 

 

 

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز ، برنامه های دهه فجر امسال از روز شنبه  با نواختن زنگ انقلاب از دبستان چهرازی آغازشد و به خاطر دهه فاطمیه برنامه های شاداین سازمان  به روز بعد از سه شنبه موکول شد.

حسن زارع عاشق آبادی ، رئیس اداره فرهنگی و  اجتماعی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز گفت :

اولین همایش از سلسله همایش های سلامت شو با حضور دکترحق پناه متخصص ارتوپد در محل خانه معلم شماره ۳ برگزار شد.

این برنامه آموزشی در قالب طنز و با حضور مجری در ۳ موضوع خاص انحرافات مفاصل در کودکان،

آرتروز ، روماتیسم در جوانان و پوکی استخوان در سالمندان برگزار شد. پرداختن تخصصی و آموزشی به مشکلات رایج ارتوپدی همراه با سرگرمی و در نظر گرفتن جنس و سن مخاطب از ویژگی های این برنامه بود.

 

 

 

چهارشنبه ظهر ۵ پروژه فرهنگی و عمرانی در منطقه ده با حضور شهردار اصفهان و معاونینش افتتاح شد.

پروژه اول: مجموعه ورزشی روباز تمدن با دو زمین کف پوش، یک زمین ساحلی و یک زمین چمن مصنوعی .

پروژه دوم: خانه کودک لبخند و کتابخانه کودک در فضایی شاد و کودکانه با ۶ کلاس مختلف آموزشی و بازی، کتابخانه و کافه کتاب بازی می باشد.

زارع افزود :

توسعه فرهنگی یک جامعه از توجه به کودک  آغاز می شود. عادت شهرداری در این مرکز این بوده که برای اولین بار مرکز تازه تأسیس به بخش خصوصی واگذار و توسط آن تجهیزگردد.

چهارشنبه شب طی یک جُنگ با شکوه برای اولین بار از بیش از ۱۵۰ ورزشکار، مدال آور و قهرمان بین المللی، ملی و استانی منطقه در رشته های تکواندو، کاراته و کونگفو که البته بیشتر از فرهنگسرای استادهمایی بودند با حضور حمید رضا شهبازی مدیر منطقه، اعضای شورای شهر، مسئولین ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و مسئولین هیئت های ورزشی تقدیر به عمل آمد.

 

 

همچنین مربیان ایستگاه های ورزش صبحگاهی و ازمربیان ورزشی این مرکز نیز تقدیر شد. تقدیر از جوانان و نوجوانان مدال آور.

پنج شنبه صبح منطقه ده میزبان دومین همایش «این نهضت ادامه دارد» بود. در این جلسه دبیر مجمع نمایندگان مجلس استان و مدیر منطقه، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و پیشگامان انقلاب اسلامی در منطقه ده تجلیل شد. حسنعلی زهتاب، حجت الاسلام طباطبایی، پدر شهید عباسی و سردار تقیان .

پیاده روی خانوادگی آخرین برنامه این هفته بود که از بوستان لاله آغاز و تا دبیرستان صارمیه از مسیر خیابان پروین، خیابان شیخ طوسی غربی ادامه پیدا کرد. این برنامه با همکاری هیئت ورزش همگانی و ایستگاه های ورزش صبحگاهی برگزار شد.

تقدیر معاون ورزشی سازمان به همراه روسای ادارت تفریحی و ورزشی از برنامه تابستانه بوده است .

در این هفته به همراه مدیر منطقه از دو مدرسه طالقانی و مکتبی بازدید شد که  دبیرستان مکتبی نمایشگاه دستاوردهای نوجوانان خود را در نمازخانه ر اه اندازی کرده بود و مدرسه طالقانی نیز تعدادی از کودکان کار را در خود دارد و با حضور مدیرو  تلاش  برای آموزش و پرورش این کودکان مشخص می کند این مدرسه و مشابه آن نشان می دهد چقدر در توجه به کودکان شهر کوتاهی شده است .

مهمترین برنامه هفته آینده اجرای جشن «شکوه پابرجا» شنبه شب در ورزشگاه خبیر، بزرگداشت شهدای مدافع وطن و سردار سلیمانی در مساجد قبا و شهید مطهری در روز یکشنبه،

جشن های خودمانی عصر و شب روزهای یکشنبه و دوشنبه در فرهنگسرای استاد همایی و نورافشانی آسمان منطقه ده در میدان شهید فهمیده در شامگاه ۲۱ بهمن می باشد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x