اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

تحرکات تونی بلر برای تنش‌زایی شرم‌آور است / بعیدی‌نژاد: تونی بلر همدست اصلی آمریکا در حمله به عراق بود

پایگاه خبری احوال نیوز ، سفیر ایران در انگلیس در آستانه برگزاری نشست ضد ایرانی شورای روابط خارجی آمریکا درباره بررسی تنش‌های جاری با ایران و پیامدهای آن برای سیاستمداران جهان با حضور نخست وزیر اسبق انگلیس تصریح کرد که تحرکات تونی بلر برای تنش‌زایی شرم‌آور است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری احوال نیوز ،از میزان،«حمید بعیدی نژاد» با انتشار پیامی در توییتر نوشت: تونی بلر همدست اصلی آمریکا در حمله به عراق که بر پایه ادعای ساختگی سلاح کشتار جمعی صورت گرفت، همچنان طرفدار سرسخت [سیاست] دخالت‌ نظامی در دیگر کشورهاست.

وی افزود: او از هیچ تلاشی برای دامن زدن به تنش‌های جدید و ایجاد درگیری که جان میلیون‌ها انسان بی‌گناه را بگیرد فروگذار نیست. واقعا شرم‌آور است.

سفیر کشورمان با اشاره به اینکه موسسه تونی بلر میلیون‌ها دلار از دولت‌های عرب حاشیه خلیج فارس کمک مالی دریافت می‌کند تا حقوق‌های شش رقمی به مدیران ارشدش پرداخت کند افزود: او به کشورهای عرب برای خرید های بزرگ انواع تسلیحات از شرکت‌های اصلی صادر کننده سلاح به ویژه در آمریکا مشورت دهد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان

یه خرده از مخت کار میکشیدی تو همون خاک بریتاتیا با موسسه تونی بلر تقابل میکردی ، دایم سرتون گرم کاغذبازی و خاله بازی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x