اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

وصیت نامه شهدای پلیس ،شهید ” عباسعلی سبزیان “: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را هرگز فراموش نکنید

وصیت نامه شهدای پلیس ،شهید ” عباسعلی سبزیان “: شعار مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسرائیل را هرگز فراموش نکنید

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  وصیت من به مردم این است که ، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را هرگز فراموش نکنید. مساجد را خالی نگذارید چون همانطور که امام گفتند مسجد سنگر است و شما باید سنگرها را حفظ کنید.

 

« …اما پیامی که برای ملت شریف و شهید پرور ایران خصوصاً مردم شهید پرور فین کاشان دارم این است که از گوهری چون مکتب اسلام این چراغی که منزلگاه و مدینه طیبه می باشد که با نور خود همه جان ها را روشن می سازد دوری نکنید و از رهبری دست بر ندارید و حضور خود را کاملاً در صحنه حفظ کنید و به طور کلی مطیع امر امام باشید که ما هر چه داریم از امام است، تا اینکه به مسئولیت عظیم و خطیری که برشما محول شده است انجام وظیفه نمائید. تا اینکه خداوند تبارک و تعالی و امام زمان (عج) را از خود خشنود کرده  و خود را در تمامی دنیا ملتی شریف و شرافتمند و با حیثیت معرفی نمائید.

 

وصیت دیگر من به مردم این است که ، شعار مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسرائیل را هرگز فراموش نکنید. مساجد را خالی نگذارید چون همانطور  که امام گفتند مسجد سنگر است و شما باید سنگرها را حفظ کنید.»

بخشی از وصیت نامه  ، محل شهادت: مهاباد سال شهادت: ۱۳۶۲

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x