اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

مسافرکشی که با شگرد خوراندن آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی سرقت می کرد / مسافرکشی با آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی

 مسافرکشی که با شگرد خوراندن آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی سرقت می کرد / مسافرکشی با آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری مسافرکشی که با شگرد خوراندن آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی سرقت می کرد، خبر داد.

سرهنگحسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: درپی اعلام چندین مورد سرقت از افراد مخصوصا بانوان به شیوه مسافرکشی و خوراندن آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی ، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد این سارق با یک دستگاه سواری تیبا ابتدا افرادی را که منتظر تاکسی بودند شناسایی و پس از جا زدن خود به عنوان راننده آژانس یا تاکسی اسنپ ، اعتماد آنان را کسب و سوار خودروی خود می کرد و در طول مسیر با فریب دادن و خوراندن آب میوه های آغشته به مواد بی هوشی مسافران را بی هوش و اموال آنها را سرقت می کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل و موفق شدند این سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم او را در مخفیگاه اش دستگیر کنند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: متهم دستگیر شده به ۲۰ فقره سرقت به شیوه بی هوش کردن مسافران که اکثر آنها بانوان بودند اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان به عموم مردم و مخصوصا بانوان محترم توصیه کرد: هنگامی که درخواست تاکسی آژانس یا اسنپ داشتید مشخصات آژانس و راننده مورد نظر را حتما مطابقت داده و قبل از مطمئن شدن از سوار شدن بر خودرو اکیدا خودداری شود،به مسافر بران شخصی اعتماد نکنید، در طول مسیر از پذیرش هر نوع خوراکی خودداری کنید و در صورت مشکوک شدن به راننده در اولین فرصت از خودرو

پیاده شوید و شماره پلاک و مشخصات مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x