اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

 طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان در میدان امام(ره) با حضور مردم، بازاریان و مسئولین آغاز شد

طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان در میدان امام(ره) با حضور مردم، بازاریان و مسئولین آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،  مراسم طرح انتظام بخشی و ساماندهی بازار بزرگ اصفهان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان در محل میدان امام (ره) اصفهان برگزار شد.
در این مراسم که کارگر شهردار منطقه ۳ و سیستانی فرماندار اصفهان و کاردان پور نماینده بازار اصفهان و معاونت های مختلف نیرئی انتظامی حضور داشتند. در این مراسم سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه روزانه تعداد زبادی وسایل نقلیه موتوری در بازار تردد می‌کنند و این موضوع موجب نارضایتی کسبه شده بود این طرح به متظور جلوگیری از هر گونه تردد وسایل نقلیه برای حفظ آرامش و امنیت در بازار کلید خورد. سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه محدوده اجرای این طرح میدان امام، میدان امام علی (علیه السلام) و خیابان عبدالرزاق است افزود در این طرح ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با همکاری ماموران شهرداری منطقه ۳ با نصب ۶ گیت اصلی و استقرار در محل‌های مشخص شده مانع از تردد هرگونه وسیله نقلیه خودرویی و موتوری خواهند شد.
سردار معصوم بیگی ساعات اجرای طرح را روزانه از ۸ صبح تا زمان باز بودن بازار اعلام کرد و گفت: انتظار میرود با اجرای طرح علاوه بر افزایش امنیت و آرامش در بازار بزرگ اصفهان، محیطی مناسب برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری در جهت رونق گردشگری حاصل شود. فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص محدوده اجرای این طرح نیز گفت: ورود موتورسیکلت به میدان نقش جهان ممنوع است و نیروی انتظامی اعمال مقررات می کند و در دیگر ورودی های بازار هم نیروی انتظامی مستقر و مانع ورود موتورسیکلت ها می شود. البته مطمئنیم بازاریان هم همکاری و هم از این طرح استقبال می کنند.
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x